isa1 Geplaatst: 18 mei 2011 Geplaatst: 18 mei 2011 (aangepast) Mijn Franse hangoor rammetje, net (grotendeels) hersteld van E. Cuniculi heeft ineens een gekke bult op zijn neus. Het is een bultje met een diameter meer dan een halve centimeter en er zit een dun kaal randje omheen (zie foto).Als je eraan zit lijkt hij daar niet echt op te reageren. Verder lijkt hij iets rustiger dan normaal, maar we zijn ook net gestopt met de Panacur (medicijn tegen E. Cuniculi) na ongeveer 2 maanden. Hij is niet opvallend rustig en eet ook redelijk goed (hij is nooit een heel erge vreetzak). Heeft iemand wel eens een dergelijk bultje gezien en/of suggesties over wat het zou kunnen zijn? Ik denk dat zijn neus nu al bijna een week zit. In het echt is het minder opvallend dan op de foto; door de flits lijkt het plekje kaler dan in werkelijkheid).Alvast bedankt! 18 mei 2011 aangepast door isa1
isa1 Geplaatst: 20 mei 2011 Auteur Geplaatst: 20 mei 2011 Ik dacht dat ik net gereageerd had, maar blijkbaar is er iets mis gegaan:s Heeft niemand dit ooit eerder gezien? De bult groeit niet, hij lijkt er geen last van te hebben (ook niet als je er aan zit) en er zit wat eeltvorming op.
Cleo en Jackson Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Mssn kun je de DA bellen, of hem/haar eventueel de foto e-mailen?
Aanbevolen berichten