Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier een kort berichtje uit Peru.

Ik heb een vlo ontdekt op mijn konijn en wil straks vlooiendruppeltjes kopen. Heb alleen nu weinig tijd en vroeg me af of iemand mij snel kan vertellen wat ok al weer het werkende bestandsdeel in Frontline is (dan weet ik dat ik dus niet iets moet kopen met dat spul) en hoe de goede stoffen ook al weer heten. Dan ga ik zometeen langs de DA.

Geplaatst:

Geen antwoord nog... heb het zelf maar even snel opgezocht: Werzame stof in Frontline is dus friponil, en wat ik wél moet hebben is iets met selamectina, wat ook in Stronghold zit, maar middelen hebben hier vaak andere namen.

Ik hoop dat ik nog te volgen ben. Ga nu kantoor uit naar vergadering en ondertussen razendsnel langs de DA...hoop dat ik iets goeds vind. Verder geen advies meer nogdig dus...

Geplaatst: (aangepast)

Stronghold kan wel en dan voor kittens en opletten dat ze elkaar een poosje daar niet kunnen likken

Frontline niet dat is gevaarlijk voor konijnen

aangepast door jrjsieben
Geplaatst:

Bedankt voor de informatie, Bianca, ben erg blij met de namen van nog wat mogelijke stofjes. Ik ben net dus langs de DA geweest, maar die had alleen maar spul op basis van selamectine. Moet ik morgen toch nog bij een ander langs.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .