Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vaak laten ze die keutels ook liggen als ze wormpjes hebben. Het konijn van mijn vriendin had ook hartstikke veel bd-keutels en toch kreeg hij niet veel eten en later bleek dat hij wormen had.

Geplaatst:

Ik zag ze pas toen ik Binky ontwormde maar voordat ik dat wist zag ik een grote natte keutel met een levend wormpje erin. Misschien kun je eerst nog een paar dagen alleen hooi en water geven, vaak kan dat het probleem ook oplossen.

Geplaatst:

valt ze dan niet enorm af? ik heb dr net gewogen en ze is 1,9kg terwijl ze 2,1 was half jaar terug! hmmmm bah, DA zei dat ik miss te weinig voer gaf, maar dat geef ik afgepast precies wat mag!:s

Geplaatst:
valt ze dan niet enorm af? ik heb dr net gewogen en ze is 1,9kg terwijl ze 2,1 was half jaar terug! hmmmm bah, DA zei dat ik miss te weinig voer gaf, maar dat geef ik afgepast precies wat mag!:s

Van 2 dagen alleen hooi en water valt ze niet af hoor en als ze dat wel doet is er iets anders aan de hand. Ik geef mijn konijn al maanden geen droogvoer meer en alleen hooi en groenten en die blijft netjes op gewicht.

Wat Cleo en Jackson schrijft kan ook maar dan moeten het wel verse keutels zijn die niet lang hebben gelegen.

Geplaatst:

En "afgepast" is natuurlijk nog steeds naar een richtlijn, elk konijn is anders :). De mijne kregen ook afgepast totdat ze dikker werden en nu geef ik minder. Maar 'meer' biks zoals de DA aangaf lijkt me geen oplossing voor het laten liggen van BDK?

Geplaatst:

nee ik vond het woord MEER biks niet echt goed klinken, staat wel in de lijst van KK DA. Ik ga snel zelf een drol onderzoeken of ik wat zie... als er wormen inzitten met wat krijg ik dat weg dan? specifiek medicijn? of moet het echt onderzocht door DA?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .