sjaak en floortje Geplaatst: 20 mei 2011 Auteur Geplaatst: 20 mei 2011 Ja misschien is dat toch beter. Soms ligt ze nog, maar als ze zit, dan is het vaak als een bolletje. Ik mag van de DA de metacam verhogen, hopelijk gaat het dan beter wat eten betreft.
jack en olivia Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 en hoe gaat het nu eet ze al meer uitzichzelf??
teddytjes Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 Jeetje wat een toestand.Hoop dat het snel opknapt hoor!Zit er al vooruitgang in?
sjaak en floortje Geplaatst: 22 mei 2011 Auteur Geplaatst: 22 mei 2011 Ze krijgt nu meer pijnstilling, maar het verbetert niet qua eten. Ze 'loopt' wel wat vaker, huppelen doet ze nog niet. Eten dus ook niet, en dat baart me nu toch echt zorgen. Vandaag heeft ze precies 7 dagen niet meer zelfstandig gegeten. Het dwangvoeren gaat nog steeds goed, maar het is best belastend voor mezelf. Ik dacht eraan, om het dwangvoeren iets te verminderen, omdat ze misschien een vol gevoel heeft? Ze eet echt totaal nog niets, geen hooi, geen brokjes, geen witlof of andere groenten die ze normaal lekker vind. Ook de dwangvoeding, ik dacht dat ze die misschien wel uit een bakje zou eten maar nee dus. Verder gaat het best redelijk. De keutels zijn weer rond maar nog wel donker, maar wie weet komt dat ook door de dwangvoeding. Ik weet het, het is pas een week, maar wat duurt deze week lang! Hopelijk knapt ze snel nog wat op.
teddytjes Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 Dat hoop ik ook voor jou en je nijn.Zou het dwangvoeden niet zomaar gaan minderen. Zou persoonlijk dit dan in overleg met de DA doen. Het kan zijn dat je hierdoor misschien de boel weer gaat verslechteren. Wens je beterschap met dit alles!
sjaak en floortje Geplaatst: 22 mei 2011 Auteur Geplaatst: 22 mei 2011 Tja daar zeg je ook wel weer wat! Maar zouden ze normaal gewoon naast die dwangvoeding nog wat opknabbelen?
teddytjes Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 Tja dat moet je even checken. Maar dan nog zou ik persoonlijk het in overleg met de DA doen.Als dat een kundige DA is dan weet die ook hier een antwoord op....
sjaak en floortje Geplaatst: 23 mei 2011 Auteur Geplaatst: 23 mei 2011 Vanmorgen heeft Floortje een inieminie stukje witlof op! HOERA! Haha ben echt blij, het begin is gemaakt!
teddytjes Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Wat een goed nieuws! Met kleine stapjes vooruit is ook vooruit!!!
Aanbevolen berichten