bramluimes8 Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 (aangepast) hoi, een van mijn jonge konijntjes 6 weken oud, wil niet meer eten, de dierenarts is niet bereikbaar, moet ik haar dwangvoederen? en hoeveel en wat? ik heb haar al naar binnengebracht met veel stro en hooi, moet ik haar dan wortelhapje ofzo geven?geef alsjeblieft antwoord!! ze piept ook heel hard en zo net alsof ze geen adem meer kan halen echt heel eng!!weten jullie raad? groetjes bram 16 mei 2011 aangepast door bramluimes8
wupsie Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 hoezo een dierenarts niet bereikbaar? een dierenarts is altijd bereikbaar voor spoedgevallenen dit is duidelijk een spoedgeval! hup in de auto en naar de dierenarts. Als het al niet te laat is.... piepen en erg benauwd lijken is een heel slecht teken.
jrjsieben Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Ja da er is er altijd een met dienst en niet zomaar dwangvoeren voordat je weet wat er is Succes
Bunny Bux Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 ja gelijk dwangvoerderen is ook niet goed voor dat beestje!en je hebt wel een slechte DA als het niet te berijken is.
Aanbevolen berichten