Engeltjes farm Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 ' alt='a>'>sorry voor de hele grote plaatjes, uploadpagina's doen het niet goed en deze toevallig wel,ik zag net bij een van de hangoren aan de zijkant van zn lijfje een bultje wat lijkt op een hondentepel om het zo te zeggen, denk dat het ook groeit want anders had ik het wel eerder gezien en gevoelt!zou dit een teek kunnen zijn of iets anders? de konijnen zitten buiten in een afgesloten tuin en ik heb geen hond.Hopelijk weet iemand iets over teken want ik heb het nog nooit gezien dus weet het niet
desi Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Op de bovenste foto zou ik reageren met misschien maar op de onderste foto lijkt het niet op een teek, omdat een teek veel grauwer van kleur is...meer grijs/beige achtigAls ik alleen de onderste foto beoordeel lijkt me dit toch echt een ander bultje...misschien een ontsteking?Even na laten kijken denk ik.....
Engeltjes farm Geplaatst: 16 mei 2011 Auteur Geplaatst: 16 mei 2011 oke misschien dat er nog meer reacties komen!ik wil niet weer meteen naar de da hollen, daar heb ik het laatste half jaar genoeg naartoe gebracht haha,eerst even kijken wat het kan zijn, is geen spoedgeval.als het een teek is kan iemand die dat vaker gedaan heeft m wel verwijderenmaar ik weet niet hoe die er precies uitzien!bultje is echt op de huid, niet onderhuids en konijn is verder net zoals anders qua eten en alles
desi Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Misschien een wratje?Dit is een teek nl.....http://www.dierenkliniekdewetering.nl/pictures/dierenziektes/parasieten/teek%20in%20poot.jpg
Engeltjes farm Geplaatst: 16 mei 2011 Auteur Geplaatst: 16 mei 2011 de huid is gewoon roze zeg maar dus denk niet dat het een teek is dan?lijkt op een hondentepel van een middelgrote hond haha
BorLot Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Is hij misschien net ergens voor ingeënt of gecastreerd?
Engeltjes farm Geplaatst: 16 mei 2011 Auteur Geplaatst: 16 mei 2011 nee is geen entingbult en castratie ook niet,zit aan de zijkant van haar lijfje zeg maar, tussen de voor en achterpoot in het midden
Woudje Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 De foto's zijn erg vaag maar vanwege de kleur denk ik ook niet dat het een teek is.
Aanbevolen berichten