snuitje_pluisje Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Halloo Ik las net over massage bij konijnen. Masseren jullie je konijnen wel eens, en zo ja, Hoe masseren jullie ze dan? Groetjes kim
Sweetie Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Ik masseer ze wel eensgwn bij haar vachtje heen en weer en soms over haar kopjemijn vader kan dat heel goedsoms ploft ze dan neer
snuitje_pluisje Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 haha, oh ik hoop dat mijn konijntje het ook fijn gaat vinden
Amatjuh Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Ik heb er een boek over, maar heb het nog nooit gebruikt.
BorLot Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Echt masseren doe ik niet, maar wel gewoon aaien enzo.
Lydiaa Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Ik begin altijd voor bij het neusje, dan maak ik met mijn twee wijsvingers cirkelbewegingen en wacht tot hij ontspannen is. Als hij begint te knarsetanden en gaat liggen kriebel ik achter zijn oren. Daarna ga ik met wijs- en middelvingers zachtjes met een kleine beetje druk (maar niet echt duwen ofzo) langs de ruggengraat af en zo herhaal ik dat soms wel een half uur lang. Als ik dan ophoud, krijg ik alleen maar kopjes om door te gaan. 1
snuitje_pluisje Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 (aangepast) Ik begin altijd voor bij het neusje, dan maak ik met mijn twee wijsvingers cirkelbewegingen en wacht tot hij ontspannen is. Als hij begint te knarsetanden en gaat liggen kriebel ik achter zijn oren. Daarna ga ik met wijs- en middelvingers zachtjes met een kleine beetje druk (maar niet echt duwen ofzo) langs de ruggengraat af en zo herhaal ik dat soms wel een half uur lang. Als ik dan ophoud, krijg ik alleen maar kopjes om door te gaan. Ohh dankje, hier heb ik echt veel aan :he: Ik ga het ook proberen Toen straks heb ik haar in slaap gemasseerd 15 mei 2011 aangepast door snuitje_pluisje
Aanbevolen berichten