konijntjepip Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Ik heb al meerdere keren een topic gemaakt over het plekje van pip,morgen ga ik een afspraak maken bij de kkda maar wil graag even weten wat ik kan verwachten omdat de plekjes elke keer zo veranderen... dit zijn de foto's:Hoop dat iemand me kan helpen! alvast bedankt:love:
konijntjepip Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 p.s; het is niet dat ze de heledag er aan zit of jeukt heeft,ze doet gewoon haar ding spelen, drinken,eten alles.. afentoe bijt of krabt ze eraan maar verder niet echt..ze heeft er geen probleem mee als ik er aan zit (was wel me handen erna)
konijntjepip Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 nee nog niet..ze heeft dit plekje na haar casteratie van dinsdag 26 april
konijntjepip Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 er groeit al wel weer wat haar om het plekje heen..
Bijouxxx Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 hmm, toch maar naar de DA gaan... het ziet er niet erg goed uit ofzo, het kan een huid aandoening zijn, en kan de DA je de juiste medicijnen/zalf geven voor herstel... ik heb dat hier ook gehad, maar het zag er niet zo uit. ze hadden haaruitval, schilfertjes en moesten steeds krabben en beten de huid kapot. nu is het over na langdurig medicijngebruik >< toch maar naar de DA gaan
wupsie Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 is ze misschien ook ingeent kort geleden? Daar kunnen ze ook zo'n plekje van krijgen. Maar de DA kan dit het beste beoordelen
konijntjepip Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 nee ze is niet ingeënt, maar ik weet niet wat ze haar precies hebben gegeven met de casteratie?ze was ook erg mager helemaal ingevallen toen ze in de operatie ging, misschien het tegen spartelen?en vandaar haar rug elke keer over de operatie tafel?Ik bel morgen sowieso de kkda
iloveballoo Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Het kunnen schuur plekjes zijn, had mijn vorige konijn.Als hij een insecten beet had kraste hij het korstje er af of ging hij langs takken lopen schuren.Omdat het wondje (ook op zijn rug) openging moest hij zo'n raar t-shirtje aan, ze hadden hem alleen nog in het roze.(daar was hij dus ook niet zo blij mee)De DA weet hier vast wel raad mee.Succes en beterschap aan je nijn.
konijntjepip Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 apart... naja ze heeft er zelf niet zoveel last van,de huid ziet er verder gewoon mooi uit geen schilfertjes of wat dan ook, en groeit ook weer een beetje haar,maar maak me wel zorgen ze heeft het dus al bijna een maand en het veranderd elke keer..zal morgen een afspraak maken
Aanbevolen berichten