Valerie Bauwens Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Hey deze middag was alles nog normaal, Gracie (2 jarige voedster) was heel levendig en at goed.. Nu breng ik deze avond wat groentjes en normaal staat ze dan al te springen en nu niks, ze bleef zitten en wou niks eten... Ook zag ik dat er stro plakte aan haar poepje, toen ik haar pakte was alles kletsnat van de plas. Geen diarree, enkel plas. Nu ben ik redelijk snel ongerust maar dit lijkt me toch iets om me zorgen om te maken, of niet? Was te laat om een dierenarts te bellen... Heeft iemand dit al meegemaakt of hebben jullie tips????? xxx Valerie
Gast Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Er is altijd een dierenarts die dienst heeft hoor.Als je het niet vertrouwd gewoon bellen, een konijn die niet eet is over het algemeen echt niet lekker te pas.
pechkonijn Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Een konijn dat niet eet is heel snel in levensgevaar. Bovendien maakt jouw konijn een zieke indruk en dat betekent dat het er slecht aan toe is en haast geboden is. Een konijn toont namelijk niet snel ziek. Direct even naar de dierenarts (er is 's avonds en 's nachts altijd een dierenarts bereikbaar).
Valerie Bauwens Geplaatst: 13 mei 2011 Auteur Geplaatst: 13 mei 2011 Oei, dan zal ik een dierenarts bellen! Ben zo ongerust... x
Valerie Bauwens Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 Ging deze ochtend vroeg bellen, en nu is alles ineens weer normaal, ze eet weer gewoon, loopt rond en poepje is droog... Nu heb ik gelezen dat het iets met haar blaas kan zijn, dan gebeurt het na een dag ofzo terug, dus zal nu een beetje afwachten denk ik.. Weet het niet goed nu. x
Valerie Bauwens Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 Bedankt !!Beterschap meid! :heart:
Valerie Bauwens Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 Heeft er iemand ervaring met een blaasontsteking bij konijnen of iets dergelijks??
Catelootje! Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Ik denk dat je dierenarts je daar verder mee kan helpen!
Valerie Bauwens Geplaatst: 16 mei 2011 Auteur Geplaatst: 16 mei 2011 Alles is terug normaal nu, weet ook niet wat ik ervan moet denken.....
Aanbevolen berichten