Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey deze middag was alles nog normaal, Gracie (2 jarige voedster) was heel levendig en at goed.. Nu breng ik deze avond wat groentjes en normaal staat ze dan al te springen en nu niks, ze bleef zitten en wou niks eten... Ook zag ik dat er stro plakte aan haar poepje, toen ik haar pakte was alles kletsnat van de plas. Geen diarree, enkel plas. Nu ben ik redelijk snel ongerust maar dit lijkt me toch iets om me zorgen om te maken, of niet? Was te laat om een dierenarts te bellen... Heeft iemand dit al meegemaakt of hebben jullie tips????? xxx Valerie

Geplaatst:

Er is altijd een dierenarts die dienst heeft hoor.

Als je het niet vertrouwd gewoon bellen, een konijn die niet eet is over het algemeen echt niet lekker te pas.

Geplaatst:

Een konijn dat niet eet is heel snel in levensgevaar. Bovendien maakt jouw konijn een zieke indruk en dat betekent dat het er slecht aan toe is en haast geboden is. Een konijn toont namelijk niet snel ziek. Direct even naar de dierenarts (er is 's avonds en 's nachts altijd een dierenarts bereikbaar).

Geplaatst:

Ging deze ochtend vroeg bellen, en nu is alles ineens weer normaal, ze eet weer gewoon, loopt rond en poepje is droog... Nu heb ik gelezen dat het iets met haar blaas kan zijn, dan gebeurt het na een dag ofzo terug, dus zal nu een beetje afwachten denk ik.. Weet het niet goed nu. x

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .