Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb toch het idee dat de enting voor myx vrij heftig is. Eerst heb ik al een bobbeltje bij Hedwig gevonden. Dat is een reactie op de enting.

Daarnaast had ik al een tijdje geen binkies meer gezien bij haar. Ze at als een klein wolfje, knuffelde met Koekeroekes en was alert genoeg. Ze zat absoluut niet suf in een hoekje, maar toch...

Gisteravond is ze weer begonnen. De ene binky na de andere, in het gaas klimmen, rondrennen al een waanzinnig konijntje. Kortom, mevrouw is weer de oude. :he:

Nu heb ik wel gelezen dat een bultje vaker voor komt, maar dat ze stoppen met mal doen, had ik nog nergens gelezen. Hebben meer mensen dit gezien?

Geplaatst:

Dat bultje en de reactie schijnt vaak alleen de eerste keer te zijn. Maar ze spuiten een verzwakt virus in, dus logisch toch dat ze daar een beetje down van kunnen zijn? Ik heb dit trouwens nog nooit gemekt

Geplaatst:

Mss was ze ook een beetje gestresst van de reis naar de dierenarts?

Konijnen zijn behoorlijk stressgevoelig & bij de dierenarts zelf ruikt het ook niet al te prettig ;)

Een inentbult is heel normaal, maar deze moet na verloop van tijd wel vanzelf wegtrekken.

Hou dit maar eventjes goed in de gaten :)

Geplaatst:

De eerste 2 tot 4 uur zijn mijn konijnen zelf ook heel erg sloom, maar dat is ook als ik naar de dierenarts ga zonder inentingen dat is meer omdat ze zo onder de indruk zijn.

Geplaatst:

Ik heb het nog nooit meegemaakt, geen bulten van de inenting en verder zijn de mijne altijd levendig geweest, nooit problemen gehad.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .