Marg Geplaatst: 12 mei 2011 Geplaatst: 12 mei 2011 Heee, Ik heb 2 konijntjes. een had last van urinebrand en liep licht scheef op haar achterpoten. bij de DA zeiden ze dat ze zwak was (en ze had 1 haak), vandaar dat ze scheef liep en geen controle had over haar blaas.. antibiotica en critical care meegekregen. Nu is ze wel wat aangesterkt. Haar groeit weer aan op pootjes en ze is niet meer vies bij haar kontje, maar dat scheef lopen wordt met de dag steeds erger..:( Ze heeft tijd geleden ook al met een scheve kop gelopen, oorzalf meegekregen voor middenoorontsteking. Dat is overgegegaan, maar nu met die verlamming(?) bij haar achterpoten en dat ooit scheve kopje, ben ik bang voor e. cuniculi, wat ik hier veel lees. Vandaag fenbendrops (was ook voor e.cuniculi, alleen ander merk dan panacur) meegekregen in de hoop dat dit werkt. Nu is mijn vraag: Zullen haar poten herstellen, of zal dit niet overgaan? Is dit een verlamming, of artrose ofzo (ze is nog maar 2, dus dit leek mijzelf raar) Vergroeing, waar de dierenarts aan dacht? ik weet het niet:(
jrjsieben Geplaatst: 12 mei 2011 Geplaatst: 12 mei 2011 Het kan hetstellen heel langzaamMaar is je dierenarts konijnkundigStaat hij hier op de lijst
Marg Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Geplaatst: 12 mei 2011 ik heb me rot gezocht, maar ik kan geen links vinden Het is de DA; clematisstraat.. in Rotterdam
jrjsieben Geplaatst: 12 mei 2011 Geplaatst: 12 mei 2011 http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/19037-lijst-konijnkundige-dierenartsen-vernieuwd.html
Marg Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Geplaatst: 12 mei 2011 Dankje, hier staat hij helaas niet bij.. Ik was al expres naar een andere gegaan, omdat ik vond dat mn oude niet goed genoeg was met konijnen.Mn oude staat er dan ook niet bij.
Dollie Geplaatst: 12 mei 2011 Geplaatst: 12 mei 2011 Dat zegt niks hoor. Althans, het zegt alleen dat er waarschijnlijk geen leden van BB naar deze dierenarts gaan. Misschien omdat ie niet kundig is, maar misschien ook omdat er niemand in de buurt woont. Goed dat je nu fenbendazole (Panacur/Fenbendrops) geeft, hopelijk werkt het.
Marg Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Geplaatst: 14 mei 2011 Okee, bedankt. Ik heb het nu nog maar 2 dagen gebruikt. Zie natuurlijk nog geen resultaat, maar hoop echt dat het werkt. Ze eet en drinkt prima, als ze door de tuin mogen komt zij er ook wel uit om een beetje te lopen, t ziet er alleen echt niet gezond uit:S Ze heeft echt nog wel levenslust om het maar zo te zeggen
Marg Geplaatst: 24 mei 2011 Auteur Geplaatst: 24 mei 2011 Het is aan het werken :D Me moeder en me zus zagen ook al veel verschil! jeeeeh. dat wou ik even mededelen:p
Aanbevolen berichten