Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De titel zegt het al, arme pluis.

Gisteren ben ik begonnen met dwangvoeding (na bezoek da) en medicatie toe dienen.

Pluis zijn darmen lagen stil en hij had een verstopping.

Vandaag moest ik van 8.15 tot 19.00 uur werken dus had ik met mijn dochter afgesproken dat zei pluis vandaag zou dwangvoeren en zijn emd. geven, maar vanochtend was hij er slecht aan toe. Ik heb pluis toen laten opnemen bij de dienstdoende da.

Het leek in de loop van de dag iets beter te gaan, maar om 17.00 kreeg ik een telefoontje dat zijn buik weer helemaal dik werd, in overleg met de arts heb ik besloten om hem een nachtje bij zijn assistent le laten logeren in de hoop op een wonder.

Morgen weten we meer, maar het ziet er helemaal niet goed uit :(

Mijn dochter en ik zijn er erg vrerdrietig van, en dat is zacht uitgedrukt.

Duimen jullie mee voor dat ene wonder?

de verdrietige groetjes,

Jolanda

Geplaatst:

Ja hij heeft een infuus, darmopwekkend middel, vanmiddag is geprobeerd om hem te laxeren wat niet gelukt is helaas.

pluis is nu in hele goede handen, zo goed dat arts wel op de lijst van kk da mag komen.

Ik ben alle medicijn namen vergeten, zijn door alle emoties niet binnen gekomen. sorry.

Geplaatst:

pluis heeft de nacht overleefd, zijn verstopping was meer naar achteren gezakt, hij at wel minder dwangvoeding.

pluis heeft opnieuw pijnstilling gehad. Vanmiddag beld de da over de stand van zaken en hoe nu verder

Geplaatst:

Zo heb ik 3 dagen met *Ida* getobt.

Echt verschrikkelijk slopend zo'n ziek konijn hĆØ?

Het scheelt dat je Pluisje uit handen hebt gegeven.

*Ida* had een hevige gasaanval, waarbij je de 3e dag haar buik gewoon dikker zag worden.

De intensieve verzorging had helaas niet mogen baten in haar geval.

Bij Pluisje zal het vast & zeker goedkomen!

Fijn dat de verstopping aan het zakken is gegaan :)

Geplaatst:

Veel beterschap pluis!

Geef de moed zeker niet op, mijn konijn heeft een hele week stilliggende darmen gehad en alles is uiteindelijk goed gekomen!

Hopelijk loopt het met pluis ook zo af! Ik duim allesinds met jullie mee!

Geplaatst:

ik wil iedereen erg bedanken voor het meeleven, maar pluis heeft het niet gered.....

hij ging ineens heel snel achteruit, we zijn nog snel naar de da geraced, maar we waren al te laat.

wat kun je toch een verdriet hebben van zo'n konijntje.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .