Weijde26 Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Hallo,Sinds vanmiddag is Foefoe volgens mij een beetje kreupel. Ze likt haar linker voorpootje en als ze loopt houd ze hem boven de grond. Ze eet wel goed, ze is vrolijk en ondeugend. Ik hem haar even gevoeld en kon zo geen breuk vinden.....wat moet ik doen? Is het misschien verstuikt, of iets met haar nageltje (kan niks vinden)....Ik kijk het nog even aan......als het niet overgaat ga ik naar mn DA. Graag hoor ik van jullie:Wie het eerder heeft meegemaaktOfWat zou het kunnen zijnThanx
Weijde26 Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 Nou inmiddels loopt ze er al weer op, nog een beetje kreupel, maar al ontzettend verbeterd sinds een paar uur.
Mexflex Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Gelukkig maar, misschien inderdaad iets verrekt o.i.d.?
Weijde26 Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 Ja dat denk ik ook. Ze stoeit nogal vaak en is erg actief (overal op springen, rennen, dozen kapot maken, graven etc.) Het verbaasde me al dat ze nog nooit zichzelf had bezeerd. Maar goed....gelukkig loopt ze er weer op....
Bianca Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Voortaan wel even pijnstilling geven als je wilt afwachten, want ze heeft er nu wel pijn aan gehad en dat was niet nodig.
Weijde26 Geplaatst: 11 mei 2011 Auteur Geplaatst: 11 mei 2011 Ze heeft er in totaal 6 uur last van gehad, dus ik denk dat de pijn wel meeviel. Ze at goed en was vrolijk.Was alweer binkies aan het maken. Ik ga niet gelijk medicijnen toedienen bij het minste geringste.......maar evengoed bedankt!
Aanbevolen berichten