Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds vanmiddag is Foefoe volgens mij een beetje kreupel. Ze likt haar linker voorpootje en als ze loopt houd ze hem boven de grond. Ze eet wel goed, ze is vrolijk en ondeugend. Ik hem haar even gevoeld en kon zo geen breuk vinden.....wat moet ik doen? Is het misschien verstuikt, of iets met haar nageltje (kan niks vinden)....

Ik kijk het nog even aan......als het niet overgaat ga ik naar mn DA. Graag hoor ik van jullie:

Wie het eerder heeft meegemaakt

Of

Wat zou het kunnen zijn

Thanx

Geplaatst:

Ja dat denk ik ook. Ze stoeit nogal vaak en is erg actief (overal op springen, rennen, dozen kapot maken, graven etc.) Het verbaasde me al dat ze nog nooit zichzelf had bezeerd. Maar goed....gelukkig loopt ze er weer op....:)

Geplaatst:

Ze heeft er in totaal 6 uur last van gehad, dus ik denk dat de pijn wel meeviel. Ze at goed en was vrolijk.Was alweer binkies aan het maken. Ik ga niet gelijk medicijnen toedienen bij het minste geringste.......maar evengoed bedankt!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .