pluis en barrel Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Pluis zijn darmen liggen stil en moet dwangvoeding.Hoeveel ml mag ik in 1 keer geven? Pluis heeft geen moeite met dwangvoeren dus het gaat erg makkelijk maar ik wil hem natuurlijk ook niet te veel in 1 keer geven.Gr jolanda
Amatjuh Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Ben je bij de DA geweest? Krijgt Pluis ook nog iets anders dan dwangvoeding?2 ml om de 2 uur is voldoende.Wat is de oorzaak van de stilliggende darmen?
pluis en barrel Geplaatst: 9 mei 2011 Auteur Geplaatst: 9 mei 2011 Ik ben vanmiddag bij de da geweest.Hij heeft pijnstilling en een darmstimulatie prik. verder heb ik primperan druppels meegekregen die hij 4xpd moet.Ik weet niet wat de oorzaak is, hij heeft vorige week een kuurtje voor coc gehad omdat hij alles liet lopen, en nu komt er dus niets meer:-(Mag meer dan 2 ml ook? over is meer dan weer slecht?
Amatjuh Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Ik zou het even rustig aan doen. Als er geen keutels komen en je propt hem vol, tja kun je wel bedenken wat er gebeurt.2 ml is voldoende om de darmen op gang te houden. Als je meer geeft zal hij ook niet snel uit zichzelf gaan eten want dan zit hij al vol van het dwangvoer.
Bianca Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Hangt dat niet van de soort dwangvoer af? Volgens mij moet op het zakje CC staan hoeveel je mag geven of niet? Amatjuh, dit konijntje heeft ook EC en is daardoor steeds minder gaan eten.
Aanbevolen berichten