buildingfutures Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Hi allemaal,We merkten sinds 1 of 2 weken geleden dat onze Binkie wat haar begon te verliezen. Allebei onze konijnen (volgens mij alle konijnen) hebben hier echter last van.Bij Binkie is het daar niet bij gebleven en hij heeft nu een flinke kale plek in zijn nek die naar zijn rug begint te lopen (zie foto)Verder zien we geen verandering in gedrag, wat kan dit zijn? Is het verstandig hiermee gelijk naar de DA te gaan?
buildingfutures Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Geplaatst: 8 mei 2011 De huid is in prima conditie, gewoon wit, niet droog.. niks mee aan de hand
Amatjuh Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Dan zou ik het even aanzien en goed in de gaten houden. Zodra het groter wordt moet je naar de DA, dan kan het eventueel schimmel zijn. Komen er schilfers dan is het mijt. Mijn konijn had ook opeens een kale plek, maar ook niks aan de huid te zien en het werd niet groter. Na een paar maanden was het vanzelf weer begroeid met haar. Heel vreemd dus en de DA wist er ook geen verklaring voor.
Mels Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Een konijn kan ook wat haaruitval (kale plekken) krijgen van de stress...Is er iets veranderd in de omgeving van het konijn? Ene konijn kan er misschien wat beter tegen dan de ander...
buildingfutures Geplaatst: 9 mei 2011 Auteur Geplaatst: 9 mei 2011 Er is niks veranderd in de omgeving De plekken waren vandaag weer wat groter, morgenochtend gelijk naar de DA
Amatjuh Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Dan is het inderdaad beter om even naar de DA te gaan.Succes morgen!
Aanbevolen berichten