emkn Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Ik zou graag hebben dat mijn 4 konijnen op hetzelfde tijdstip zouden ingeënt worden hoe kan ik hiervoor zorgen? momenteel is het zo: *Linus en Aude moeten deze maand een nieuwe inenting krijgen. (ingeënt op 03/11/2010)*Flip is ingeënt op 22/01/2011*Lina is ingeënt op 22/03/2011 kan ik er voor zorgen dat ze in de toekomst op hetzelfde moment moeten ingeënt worden of ga ik effectief 6 keer per jaar naar de dierenarts moeten?
Sjalot Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Dat is echt niet nodig hoor!Gewoon met alle konijnen tegelijk naar de dierenarts. Een paar maanden maakt geen verschil.Het is sowieso handiger dat je ent in het voorjaar en najaar. Een konijn enten in januari heeft weinig zin. Ik ent al mijn katten ook allemaal tegelijk. Scheelt mij een hoop geld, want bij de tweede en volgende kat betaal ik alleen de entstof.
Dollie Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Flip zou je nu al wel weer kunnen inenten, Lina op zich ook maar da's toch vrij krap. Ik zou zelf nu Linus en Aude sowieso doen (logisch natuurlijk) en Flip ook en dan in het najaar (augustus/september) alle vier tegelijk.
Aanbevolen berichten