GemJudith Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Hallo Allemaal, Misschien een beetje een schijterig vraagje;-) Hebben kleine konijntjes kleine keutels en grote konijnen grote, of en waarom dan, wisselt dat?ik heb 2 dwergjes een iets groter en kan die keutels onderscheiden aan de maat, dan heb ik nog 2 angora's met grotere keutels (leek me logisch groter konijn grotere keutels) maar nu heb ik van de week 2 middel grote (iets groter dan dwerg maar kleiner dan de angora's) gered (een ziet er niet goed uit, happen uit vacht en huid en te mager) bij mensen vandaan waar ze veel te klein behuisd waren (nog geen halve vierkante meter samen)maar nu is mij opgevallen dat deze middel maatjes veeeeeel grotere keutels hebben, ze zijn van aug vorig jaar dus nog geen jaar oud en ongecastreerde mannen.. of jongetjes?!zijn het stiekum kleine/jonge/ondervoedde reuzen.. of kunnen 'kleine konijntjes' ook grote keutels hebben??ps ze zaten buiten en lopen nu nieuwsgierig door onze woonkamer, de eerste stappen heel voorzichtig met achterpootjes 1 voor 1, alsof (en daar was de ruimte die ze hadden ook niet naar ingericht) ze die nog nooit gestrekt hadden.. alvast dank voor antwoorden op deze mooie bevrijd-konijnen-ings dag
emkn Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Ja het is zo dat kleine konijnen kleinere keutels hebben dan grotere konijnen.Hier zijn de keutels van de Vlaamse reus 3x groter dan die van de dwergkonijnen
elnienkjo Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 De grootte van de keutels kan ook aan het voedingspatroon liggen.
C-Lot Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Uuuhh onze kleine uk (Juul) heeft grotere keutels dan de grote Joep.......
Aanbevolen berichten