RogerBunny Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Hoi! Ik weet dat knarsetanden twee dingen kan betekenen, maar mijn konijntjes knarsetanden normaal nooit, dus ik weet nooit wat het betekent als ze het wél doen. Mijn ram knarsetandt alleen als hij problemen heeft met zn darmpjes, dus dat is duidelijk. Maar mijn voedster knarsetandt de afgelopen dagen nogal veel, maar dit is het ergste als ze op de bank aan het rennen in, en geknuffeld worden en spelen met de kussens, en krabben op de bank. Zo zou ik zeggen: dat is van plezier, fijn. Maar het is nogal hard, waardoor ik weer ga twijfelen. Iemand een idee? Ze eet, drinkt, keutelt en plast gewoon goed en normaal.Het enige wat me opvalt is dat ze samen met mijn ram ook minder eten. Dat zal wel door het weer komen.
Fluf en Tinus Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Het klinkt alsof ze gewoon heel erg veel lol in het leven heeft... Een konijn dat knarsetandt van pijn zal niet als een dolle rondrennen door het huis, lijkt me.
RogerBunny Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Geplaatst: 4 mei 2011 Nee dat leek mij dus ook niet, maar omdat hier altijd gezegd word ; zachtjes is fijn, hard is pijn.. Twijfelde ik dus!
Elvje Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Mijn kleine grote vriend knarsetandt naar mijn mening ook 'hard', maar was duidelijk aan het genieten. Dus mijn 'hard' is blijkbaar in het echt dus 'zacht'. Maar het speelt inderdaad ook regelmatig door mijn hoofd. Je kunt het inderdaad ook wel aan z'n hele houding zien hij/zij iets fijn vindt.
Aanbevolen berichten