Lianne22 Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Geplaatst: 5 mei 2011 (aangepast) thanks allemaal! met sambal en bazooka gaat het verder goed, ze zijn er alleen niet uit wie nou wie moet wassen haha, ze willen allebij gewassen worden maar niemand begint, dus het ziet er soms een beetje stom uit:he: maar verder eten ze samen en drinken ze samen, ze ontwijken elkaar niet dus ik denk dat het wel goed komt. brutus en willy zijn niet echt te breken denk ik;) en is gewoon weer zoals vanouds. ja ik maak me toch wel zorgen om die wond en oog, maar vind het ook wel weer rot hem weer mee te slepen naar de da, hij moet daar toch echt weer van bijkomen enalles en komt de rust niet echt tengoede. is het nodig bazooka mee te nemen? 5 mei 2011 aangepast door Lianne22
Solfide Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 De arme stumpert, als het een beetje past zou ik beide nijnen in de box stoppen. Nodig lijkt het me niet perse
Garfield Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 heeft er iemand ervaringen met een wond bij het oog of iets dergelijks en met die cavasan zalf? Garfield heeft laatst een ontstoken oogje gehad (lees topic Garfield- EC?)Ze had eerst duppels met pijnstilling en antibiotica (ik weet niet meer hoe het heette)Omdat dat niet goed hielp moesten we ook cavasan zalf smeren. 3x per dag geloof ik.Het is mij wel redelijk bevallen.Maar garfield had een wite vage waas is aan oog doordat ze ergens tegenaan was gelopen, dus niet door een vechtpartij o.i.d.
Lianne22 Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Geplaatst: 5 mei 2011 ah oke bedankt garfield, het is dus wel geen gebruikelijk medicijn! had jij ook dat het eerst erger leek te worden en dat het later pas verdween of werkte het vrij snel? Ik ga mijn vriend de opdracht geven ze samen in een bakkie te stoppen
Garfield Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Ik dacht juist dat het beter ging, maar dat ging het dus niet.Maar volgensmij is ze nu wel blind aan één oog. Ze reageert iig niet op licht.Is sambal's oog zelf ook geraakt?of lees ik nu ergens overheen..
PYT Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Ik zou ze ook allebei meenemen, Sambal kan dan steun vinden bij Bazooka en zo worden ze misschien toch wat hechter?
Lianne22 Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Geplaatst: 5 mei 2011 Ik dacht juist dat het beter ging, maar dat ging het dus niet.Maar volgensmij is ze nu wel blind aan één oog. Ze reageert iig niet op licht.Is sambal's oog zelf ook geraakt?of lees ik nu ergens overheen.. nou, hij is door zijn ooglid gebeten, dus bij de wenkbrouw ging de tand erin, en kwam er bij zijn oog aan de binnenkant weeruit, kan niet anders dan dat zijn oog ook geraakt is, vandaar dat het in zijn oog ook ontstoken/onrustig er uit zag. maar de da zei zelf dat de oogbol niet beschadigt leek, maargoed ik zal het wel weer horen straks;) @PYT ja dat dacht ik ook! ga ik dus doen;)
roomie Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 hoeis het gegaan bij de da?was bazookamee geweest?
Lianne22 Geplaatst: 6 mei 2011 Auteur Geplaatst: 6 mei 2011 Alleen de cavasan was niet voldoende, hij heeft een antibiotica spuit gehad en dat moet hij nu 8 dagen lang krijgen naast de zalf. Zijn oog was niet beschadigt gelukkig! Als het goed is komt hij er op deze manier vanaf.ja bazooka was mee geweest, wat nog een heel gedoe was, want die was ontsnapt bij de DA:he: terwijl sambal op de tafel stond, en ze kregen hem niet te pakken haha!
Fluf en Tinus Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Never a dull moment met die schatjes van jullie... Arme Sambal! Wel fijn dat Bazooka zo'n steun voor hem is. Goede zorgen krijgt hij al van jullie en ik denk dat iedereen meeduimt voor een voorspoedig herstel!! Beterschap grote kleine vent!
Boseetje Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 het houdt nooit op daar in huize Lianne zeg!! pffff
roomie Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 hahaha kleine bazooka,zo snel als een bazooka ja:rofl: moeten jullie zelf spuiten?
Sweetie Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Ik dacht dat je konijn sambal at maar hij heet sambal!(orginele naam msd)Suc6!
Lianne22 Geplaatst: 6 mei 2011 Auteur Geplaatst: 6 mei 2011 Haha ik zou niet raar opkijken als die vreetzak het daadwerkelijk opeet wanneer ik het voorschotel;)@ roomie, de DA gaf ons de keus om zelf te spuiten of via de mond te geven, in eerste instantie leek mij zelf spuiten een stuk makkelijker want in de bek is uiteraard drama, maar met het afgebroken injectienaald verhaal nog in mijn achterhoofd..durf ik het toch niet aan:p
roomie Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 nee zou ik dan ook niet doen, het idee alleen al brr.gewoon in de houtgreep en mondje open, kan er weinig tot niets fout gaan,voordat sambal als lopend ijzerkonijn rond huppelt.
Niek Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Heb net even bijgelezen! Jeetje zeg, wat vervelend dat het zo gelopen is. Hoe is het nu met hem?
Lianne22 Geplaatst: 9 mei 2011 Auteur Geplaatst: 9 mei 2011 Veel beter, de kuur met de cavasan crème is afgelopen. En hij heeft nu nog een ab kuur die nog tot vrijdag gegeven moet worden. Nadat we donderdag voor een 2e keer naar de DA zijn gegaan omdat het er slechter uitzag ondanks de cavasan crème, ziet het er met deze ab (baytril) al veel beter uit. Wel is hij deze week achtergebleven in groei en waren zijn keutels en conditie matig maar ook dat lijkt al veel beter te gaan gelukkig;)
Aanbevolen berichten