Monty Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 mijn konijn zat net te chillen in zijn huisje. ik liep naar de koelkast om water te pakken voor me zelf. en uit het niets. springt monty na de andere kant van zijn hok, ramt dwars door zijn hok zijn deur heen. springt glijdt rent zo door de kamer, valt van de trap, ik er achter aan kom hem nog net pakken voor dat ie onder aan de trap lag. heb hem strak langs me lichaam gelegt. hij was helemaal slap. na een minuut kwam ie weer wat bij. nu lijkt het dat ie nog aan het bij komen is hij ligt nu onder het bed. maar zijn hartje klopt al de hele tijd knetter hard. monty is 4 en een halve maand oud. WTF kan dit zijn geweest? hij leek ook niet egt te weten wat ie deed. egt zo bang was ik. please help me.
michaela23 Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Als je het niet vertrouwt, zou je naar de DA kunnen gaan. Hou in de gaten of hij nog goed eet/drinkt en keutelt.Verder zou ik niet durven zeggen wat het was geweest, sorry.
L&L Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Ik zou eventjes naar de dierenarts toegaan als ik jou was.
C-Lot Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Ja dat zou ik ook doen naar de DA. Dit is abnormaal gedrag, hij/zij doet het niet voor niks.Als je naar de DA gaat; laat ons dan weten wat het was. Ben zelf ook wel heeeeel nieuwsgierig. Sterkte en beterschap!
Lydiaa Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Hij is waarschijnlijk heel erg geschrokken van een geluid, dan gaan ze als een gek rondrennen om maar te kunnen vluchten, ze botsen dan overal tegenaan en beseffen niet waar ze heen rennen. Misschien was er voor jou geen abnormaal geluid maar voor je konijn wel. Het kan ook zijn dat dat bepaalde geluid een traumatische ervaring naar boven heeft laten komen.
Elvje Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Dat heb ik inderdaad ook eens gehad. Milo raakte ook ineens zwaar in paniek, probeerde te vluchten, rende alle kanten op. Het waren de buurkinderen die buiten aan het spelen en gillen waren, besefte ik later.
Monty Geplaatst: 3 mei 2011 Auteur Geplaatst: 3 mei 2011 mmm oke, ik liep alleen maar naar de koelkast en pakte een fles cristal clear. draaide de dop los en opeens gebeurde dat alles. was/ ben egt super geschrokken. heb de DA gebeld en uit gelegt. zij denk ook iets in die trant. als het nog een keer gebeurd dan moet ik toch maar een keer langs komen.in iede geval bedankt voor jullie reactie. ik laat jullie weten hoe het gaat. oow op dit moment ligt ie in zijn holletje in zijn hok. doet ik wel vaker maar ik heb het idee dat ie nog steeds een beetje geschrokken is van zijn actie van gister aaf.
Monty Geplaatst: 3 mei 2011 Auteur Geplaatst: 3 mei 2011 nou lieve bbers. met monty is niks aan de hand ben met hem net trg van de DA. hij is erg geschrokken waarschijnlijk van de fles die ik opende. Maar ik heb hem wel lkkr vertroeteld. hij heeft een nieuw huisje ( dat moest wel want hij heeft zijn deurtje van zijn andere hok kapot gemaakt door zijn aan val. en hij heeft wortel sap gekregen en wat nieuwe speeltjes hij is weer blij ik ook en ben gerust gesteld.
Monty Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Geplaatst: 4 mei 2011 ik geef het hem niet meer want hij lust het niet. maar het was van het merk beaphar.
Sweetie Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Ja mijn konijn had ook zo''n aanvalMijn broer moest op mijn nijn passen maar hij ging naar bovenik en mijn vader gingen naar c1000(tegenover ons dus niet te lang)kwamen we terug deed ik de deur open en zjoef!mijn konijn schoot voorbij onder de verwarming gekropen (meestal zit er zo''n gleufje tussen de bank en de verwarming een soort tunnel waar ze doorheen loopt, die was blijkbaar dicht) ze zat een beetje vast dus ik snel de bank naar voren doen schiet ze weg naar haar donker hoekje! ze was heeel geschrokken kheb haar heel veel geaaid en gekroelkd
Monty Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Geplaatst: 4 mei 2011 oke ja, ben met monty naar de DA geweest maar was niks aan het handje!!!
Aanbevolen berichten