konijntjepip Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Pip is dinsdag de 26e gecastreerd, ze begint nu een beetje gek te worden van de handdoeken elke keer, wanneer kunnen deze eruit? of moeten deze er ook nog blijven tot de hechtingen eruit zijn(vrijdag 6 mei)? Pip heeft 2 kale plekjes op haar rug, ze bloeden een beetje maar er komt wel steeds een korstje op, wat is dit? en is hier iets aan te doen? We willen graag nog een konijntje erbij, we gaan deze dan halen uit het knaagdierencentrum in Heilloo, hoelang moeten we ze de tijd geven om elkaar te leren kennen? en wanneer kunnen ze samen in een hok? Pip is heel erg druk geworden, en luisterd niet zo goed meer.. kan dit komen omdat ze misschien boos is of dat ze zich verveelt omdat ze hiervoor de hele tijd met nestjes bezig was? Alvast bedankt,
JoBoris76 Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Op je vraag over de handdoeken kan ik zeggen dat deze er al wel uit mogen. Meestal zeggen ze 5 dagen op een zachte bodem. Op je vraag over een konijntje erbij heb ik geen antwoord want ik heb geen ervaring met koppelen maar er zijn hier zeker weten leden die dat wel hebben.
Garfield Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Garfield is vrijdag geholpen, en die mag na 5 dagen weer bodembedekking in haar hok. dus morgen.En over de koppeling. Zodra alles een beetje ''stabiel'' is kunnen ze samen in een hok. Ze moeten uiteraard wel goed met elkaar om kunnen gaan. ontsmet het hok wel even.En geef ze de tijd. de ene koppeling duurt langer dan de andere. Daar kan ik niet zoveel nuttigs over zeggen.
Aanbevolen berichten