Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn konijn heeft diaree niet echt hele platte maar keutels die echt aan elkaar plakken en die blinken ook ik dacht eerst van die keutels dat ze op eten maar hij eet ze ook niet op mijn konijn heeft een week bij mensen gezeten die honden hebben en die veel in huis doen hij zat er niet echt bij maar kwam wel in de zelfde ruimtes wanneer het opgekuist was natuurlijk kan hij dat daardoor hebben of van de warmte?

Geplaatst:

Dit zijn zeer waarschijnlijk de blindedarm-keutels die ze normaal altijd opeten.

Hierin zitten hele belangrijke voedingsstoffen die ze eigenlijk niet mogen missen.

Bij het krijgen van teveel brokjes kunnen ze deze laten liggen, maar ook door stress.

Die verhuizing van een week bij vrienden met honden is heel stressvol voor hem geweest, denk ik.

Konijnen zijn prooidieren & honden jachtdieren.

Geef 'm de komende dagen eens alleen hooi & water.

Hooi is de basisvoeding voor konijnen & hierin zit eigenlijk al alles wat ze nodig hebben.

Hiermee zal hij weer snel zijn blindedarm-keutels gaan etenm, denk ik.

Hou wel even goed in de gaten dat hij goed blijft eten & keutelen nu.

Geplaatst:

ja idd :) gisteren is hij ingespoten hij heeft wel gebloed ze zegde dat een konijn normaal niet bloed maar ja de mijn is weer speciaal zekers :P al een geluk was het redelijk rap getopt

groetjes shana en Nibbler

Geplaatst:

Heeft hij gisteren zijn inentingen gehad?

Met spuiten kunnen ze altijd perongeluk een adertje raken.

Dit kan opzich geen kwaad, als het maar vanzelf stopt met bloeden snel genoeg.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .