Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

pip is dinsdag de 26e gecastereerd, normaal doen ze een jasje om maar pip is daar te klein voor en daarom heeft ze dubbele hechtingen en een pleister.

de pleister is er vandaag afgegaan, ze dubbele hechtingen zitten los.. weet niet of dit door de pleister is gekomen die eraf is gegaan of dat ze er aan heeft gezeten. heeft iemand dit ook meegemaakt is dit erg? we gaan morgen maar even naar het inloop spreekuur, maar is er nu iets aan te doen?

Geplaatst:

Hoe is het precies gehecht? Verreweg de meeste dierenartsen hechten onderhuids. Vaak worden er voor de zekerheid nog wat gewone hechtingen op gezet, maar het is niet zo erg als daar wat mee gebeurt. (Eén van mijn dames had ze er twee dagen na de ingreep al uitgeknaagd..) Als ze de "echte" hechtingen los heeft dan lijkt het me een ander verhaal. Maar denk niet dat je er nu veel aan kunt doen.

Geplaatst:

dat hebben ze gedaan, het is niet dat de wond nu openstaat, maar maakte me een beetje zorgen,

het duurt nog een week voordat de hechtingen eruit mogen, en omdat ze steeds activer word...

een hesje/sok paste ze niet, daarom had ze gewoon alleen dubbele hechtingen en een pleister als extra..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .