pluis en barrel Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 pluis zijn blaas moet op de foto ivm urine verlies, bij mijn kkda kost dat 100 euro, is dit een normale prijs? ik vind het nl zo duur.Tja wat moet moet, maar even "rond shoppen" kan geen kwaad. gr jolanda
liefssuus Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 duur grapje voor een foto. maar geen idee. mijn kat zijn poot op de foto koste 80 euro ofzo...
C-Lot Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Erg duur ja. Ik moest laatst ook een longfoto maken voor Joep, ook bij een KKDA. Ik was minder kwijt, namelijk tussen 50 en 60 euro. Nog duur, maar scheelt zowat de helft met jou.
pluis en barrel Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Geplaatst: 28 april 2011 Erg duur ja. Ik moest laatst ook een longfoto maken voor Joep, ook bij een KKDA. Ik was minder kwijt, namelijk tussen 50 en 60 euro. Nog duur, maar scheelt zowat de helft met jou. nou dat scheelt inderdaad een hele hoop, wat een verschil
Amatjuh Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Ik moest voor een foto van het hoofd van Pico ook iets van 50 euro betalen.
wupsie Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 het verschilt ook op wat voor plaat de foto gemaakt moet worden. Een klein konijn past op een kleine plaat en dat is goedkoper dan een groot konijn/dier die op een grote plaat moet. Ik was van de week voor een blaasecho en foto 130 euro kwijt. Max moest ook nog onder narcose. Voor de foto moeten ze heel erg stil liggen, vandaar de narcose. De vorige keer hoefde hij neit onder narcose en toen was ik 80 of 90 euro kwijt ofzo. Het is veel geld, maar ja, rontgen foto's zijn nou eenmaal duur.
Aanbevolen berichten