Sabine1999 Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Als je het zelf niet kan, hoe veel kost het bij de dierenarts?
Sabine1999 Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Geplaatst: 25 april 2011 Ik kan het zelf niet, het nagels knippen van mijn konijn, maar ik vraag me af hoeveel het kost bij de dierenarts, weet iemand dat?
emkn Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 hoeveel dat kost daar heb ik geen idee van maar erg moeilijk is het knippen van nagels bij een konijn niet hoormet zo'n soort schaar trixie schaar is het erg makkelijkzo zie je hoe je moet knippen. (waar je mag knippen) verder is het handig om een steen in hun hok, ren te leggen daar kunnen ze hun nagels dan op afslijten.Hier hoeven de nagels zelden geknipt te worden door het vele graven slijten hun nagels natuurlijk af. Verder worden de nagels bij mijn DA sowieso bij elke inenting gecontroleerd en geknipt moest da nodig zijn (maar is nog nooit nodig geweest)
emkn Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 dit is bij een witte nagel, ik zoek even of ik een plaatje van een zwarte nagel kan vinden ook
emkn Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Zwarte nagelsBij een konijn met zwarte nagels is het erg moeilijk te zien waar het leven begint. Het veiligst is dan de nagel te knippen waar hij voorbij de haartjes groeit, zo knip je ze nooit te kort af. Je zult de nagels dan wel wat vaker moeten knippen.misschien is dat een oplossing? een plaatje kan ik niet vinden, sorry daarvoor
Sabine1999 Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Geplaatst: 25 april 2011 Heel erg bedankt:ddit is bij een witte nagel, ik zoek even of ik een plaatje van een zwarte nagel kan vinden ook
Sabine1999 Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Geplaatst: 25 april 2011 Ik heb nog zo'n plaatje van het afknippen, kweet niet hoe ik het hier moet zetten...
Sabine1999 Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Geplaatst: 25 april 2011 Zwarte nagelsBij een konijn met zwarte nagels is het erg moeilijk te zien waar het leven begint. Het veiligst is dan de nagel te knippen waar hij voorbij de haartjes groeit, zo knip je ze nooit te kort af. Je zult de nagels dan wel wat vaker moeten knippen.misschien is dat een oplossing? een plaatje kan ik niet vinden, sorry daarvoorIk heb geen konijn met zwarte nagels. De nagels van mijn konijn en het konijn van mn zusje zijn allemaal wit
Sabine1999 Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Geplaatst: 25 april 2011 Ja. Ik ga binnenkort het schaartje halen, want alleen loslopen op steen is echt niet genoeg!
Sweetie Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Dit is een linkje als je het zelf wilt doen goeie tips enz.ik moet de nagels van mijn nijn ook voor de 1e keer knippenghttp://www.hetkonijn.nl/konijninfo/verzorging/nagels%20knippen.htm
champie Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Je betaald alleen consult.En dat is per dierenarts verschillend.Tussen de 20 en 50 euro.
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 idd consult , echt hartstikke prijzig. ik knip ze zelf en bij zwarte nagels alleen het puntje
Phebe Geplaatst: 6 mei 2011 Geplaatst: 6 mei 2011 Sommige konijnenopvangen doen dit ook gratis, misschien eens rondkijken in de buurt of er een konijnenopvang zit die dit kan doen. Wij hebben ook een goed schaartje gekocht en mijn man en ik knippen samen de nageltjes van onze konijnen
Aanbevolen berichten