Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoeveel dat kost daar heb ik geen idee van maar erg moeilijk is het knippen van nagels bij een konijn niet hoor

trixie-nagelschaar-8-cm-1.png

met zo'n soort schaar trixie schaar is het erg makkelijk

nagel.gif

zo zie je hoe je moet knippen. (waar je mag knippen)

verder is het handig om een steen in hun hok, ren te leggen daar kunnen ze hun nagels dan op afslijten.

Hier hoeven de nagels zelden geknipt te worden door het vele graven slijten hun nagels natuurlijk af.

Verder worden de nagels bij mijn DA sowieso bij elke inenting gecontroleerd en geknipt moest da nodig zijn (maar is nog nooit nodig geweest)

Geplaatst:

Zwarte nagels

Bij een konijn met zwarte nagels is het erg moeilijk te zien waar het leven begint. Het veiligst is dan de nagel te knippen waar hij voorbij de haartjes groeit, zo knip je ze nooit te kort af. Je zult de nagels dan wel wat vaker moeten knippen.

misschien is dat een oplossing? een plaatje kan ik niet vinden, sorry daarvoor

Geplaatst:
Zwarte nagels

Bij een konijn met zwarte nagels is het erg moeilijk te zien waar het leven begint. Het veiligst is dan de nagel te knippen waar hij voorbij de haartjes groeit, zo knip je ze nooit te kort af. Je zult de nagels dan wel wat vaker moeten knippen.

misschien is dat een oplossing? een plaatje kan ik niet vinden, sorry daarvoor

Ik heb geen konijn met zwarte nagels. De nagels van mijn konijn en het konijn van mn zusje zijn allemaal wit

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sommige konijnenopvangen doen dit ook gratis, misschien eens rondkijken in de buurt of er een konijnenopvang zit die dit kan doen.

Wij hebben ook een goed schaartje gekocht en mijn man en ik knippen samen de nageltjes van onze konijnen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .