xMilxm Geplaatst: 25 april 2011 Delen Geplaatst: 25 april 2011 Ik zie op mijn konijn soms zwarte beestjes lopen ik wil graag weten of het luizen zijn ik ben ook naar de dierenarts geweest die zei dat het er op lijkt dat het loopt omdat de konijn vaak beweegt en omdat je er heel lang naar staart maar ik twijfel nog! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 25 april 2011 Delen Geplaatst: 25 april 2011 het zullen wel mijten zijn kleine zwarte puntjes je ziet ze nauwelijks maar onder een vergrootglas/microscoop zie je ze erg duidelijk heb je een behandeling gekregen bij de DA? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mijnJohanna Geplaatst: 25 april 2011 Delen Geplaatst: 25 april 2011 Is het wel een KKDA?Een andere dierenarts moet dat ook kunnen zien, maar toch moet je misschien een andere dierenarts zoeken, als je er geen goed antwoord op kan vinden.Het kunnen geen mijten zijn, want mijn konijn heeft mijten gehad, maar dat waren geen witte puntjes. Die waren doorzichtig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mijnJohanna Geplaatst: 25 april 2011 Delen Geplaatst: 25 april 2011 Sorry, dat waren geen zwarte puntjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emkn Geplaatst: 25 april 2011 Delen Geplaatst: 25 april 2011 mijn konijnen hebben ook mijt gehad en dat zijn zwarte puntjes hoor de beesten zijn zwart, de witte puntjes die je zeg waren waarschijnlijk huidschilfersmijt krijgen ze vaak van hooi, is niet zo erg als je er op tijd bij bent en is makkelijk te behandelen.Je kan ze trouwens enkel zonder microscoop zien zitten in de vacht van een wit konijn, net omdat ze zwart zijn. (mijn konijn had zelf nog geen huidschilfers we waren er erg vroeg bij) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...