Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Afgelopen postte ik dat Mies (6 maanden oud) er benauwd klonk en een beetje verkouden klonk. Bij de dierenarts bleek dat zij een abces achter haar strottenhoofd heeft zitten en hij kon er verder niet bij. Nu heb ik antibiotica (flagyl en baytril) en een pijnstiller (Metacam) meegekregen voor de komende 2,5 week. Dit was afgelopen donderdag. Nu merk ik dat ze het (naar mijn idee) wel steeds meer last krijgt en ben ik natuurlijk gaan googlen en heb ik het idee dat het een beetje een verloren zaak is..Maar aan de andere kant denk ik, waarom zou hij mij antibiotica meegeven als het kansloos is? Het is namelijk de dierenarts van Dierenkliniek Wilhelminapark en die is wel echt heel goed.

Dus nu vraag ik me af, ben ik mezelf gewoon bang aan het maken en moet ik gewoon de kuur afmaken en daarna de vervolgafspraak maken of het aankijken en me voorbereiden? Ik ben echt bang dat ze een keer sochtends dood in haar kooi ligt (terwijl dat nergens op slaat want ze is hartstikke levendig en blij volgens mij). En wat zijn jullie ervaringen met onbehandelde abcessen

Geplaatst:

Bij twijfel kan je altijd kontakt opnemen met Wilhelminapark en zeker als je het idee hebt dat je konijn eerder achteruit gaat dan dat het beter gaat....Jij weet dat zelf het beste;omdat jij het gedrag van je konijn ook kent voor zij ziek werd...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .