cindy.harry Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 Mijn Franse Hangoor heeft grote plakaten verklit haar op zijn rug bij zijn 'billen'. Moet ik dis wegknippen??Vreemd ik zou niet weten hoe dit komt.....weet een van jullie het?Alvast bedankt gr. Cindy
PaulaW Geplaatst: 23 april 2011 Geplaatst: 23 april 2011 ja die zou ik wel weg knippen als ik jou wasmijn fr hangoor had dit ook toen ik hem net hadik heb het weggeknipt en hou het nu in de gatentot nu toe heeft hij er geen last meer van gehadbij zijn billen kont het misschien door het plassenop zijn rug zou ik het niet weten wat de oorzaak isik kam ze elke week wel een keer zo voorkom jeook klittensuccespaula
Boseetje Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Gijs heeft dat soms ook en ik knip dat ook weg... gaat dat lukken om weg te knippen, blijft je nijn stil zitten?
cindy.harry Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 ik ga het proberen (wegknippen), het is een vreselijk eigenwijs beest, hahaha!Bedankt voor de reacties
Boseetje Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 ik heb ook 1x gehad, toen ik Gijs net had dat het verklitte stukje vanzelf losliet... toen ik hem aaide had ik opeens een mega klit in mn handen... dat was ff mazzel!
Aanbevolen berichten