Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik had mijn konijn 3 dagen geleden gecheckt , er was niks aan de hand gewoon normaal eten en drinken gegeven, maar de volgende ochtend zag ik dat er kaalheid bij de mond was. De meeste haren waren weggegaan en er was nog maar een beetje over. Je kon zijn huid zien. De haren die er over zijn zijn helemaal uitgedroogd. Weet iemand wat het is of wat ik erbij kan doen? Is het dodelijk?. Alvast dankuwel.

aangepast door Mustafer
Geplaatst:
Hmmmm, ik zou niet weten wat dat is, misschien heeft ze mijt? Mocht je het niet vertrouwen, zou ik even naar de DA gaan. Veel succes in ieder geval.

Dank je wel.

Geplaatst:

Dat heeft mijn konijntje ook gehad alleen dan boven de neus. Er was toen ook een grote kale plek met nat of soms hard haar erover en mijn konijntje had ook dat je gewoon plukjes haar eruit kon trekken met schilfertjes. Maar we gingen naar de dierenarts en hij had schurft ik geloof dat hij toen een injectie had gekregen, maar dat weet ik niet meer zeker want dat is al een paar jaar geleden. ;)

Geplaatst:
Hmmmm, ik zou niet weten wat dat is, misschien heeft ze mijt? Mocht je het niet vertrouwen, zou ik even naar de DA gaan. Veel succes in ieder geval.

dat kna het oook zijn ja ;)

Geplaatst: (aangepast)

Mijn konijtje heeft dat ook gehad alleen dan boven de neus. Het was ook kaal en er zaten natte of ook soms droge harde haren op, ook kon je plukjes haar eruit strekken met schilfertjes. Wij zijn toen naar de DA gegaan en het bleek schurft. Hij kreeg volgens mij een injectie (is namelijk al een aantal jaren geleden) en toen ging het uiteindelijk wel over. ;)

Sorry voor de spellingsfouten (#5) ik type wat te snel en drukte gelijk op ''snel reageren'' :$

aangepast door Maxime
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .