Elvje Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Hallo,Ik lees vaak dat ventjes op een leeftijd van 3 maanden gecastreerd kunnen worden, maar ik vroeg me af of dit goed voor ze is. Aangezien er ook dierenartsen zijn die pas aan castratie willen beginnen bij 6 maanden en 3 maanden nog best jong is. Geeft dit geen problemen voor de toekomst van mijn kleine grote vriend?Als het geen verschil maakt, wil ik kijken of ik het begin mei kan laten doen, lekker vrij waardoor ik goed voor 'm kan zorgen. Als alles dan meezit kan hij voor de zomervakantie een vriendinnetje uitzoeken. Ik wil namelijk niet te dicht bij de vakantie gaan koppelen, als het dan misgaat als ik er niet ben... En september is nog zover weg! Ik gun 't 'm van harte om een vriendinnetje te hebben. Z'n huisvesting is er sinds vandaag ook klaar voor. Hup, uit dankbaarheid voor deze vraag krijg ik weer een wasbeurt:mdr:
jrjsieben Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 De balletjes moeten ingedaalt zijnEn fijn he zo een wasbeurt
Elvje Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Heerlijk! (Behalve als hij BDK's gegeten heeft...) 't Geaai dat hij ervoor terug krijgt, vindt hij blijkbaar ook lekker, want daar gaat hij soms ook heerlijk voor liggen.Zal binnenkort eens op onderzoek
Lydiaa Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Toen mijn ventje drie maanden was wilde de dierenarts het nog niet doen, ze vond hem nog zo klein en hij had nog weinig 'bal'. Ook met 4 maanden zei ze dat ik nog eventjes moest wachten tenzij hij echt aan het sproeien was. Uiteindelijk is hij met 5,5 maand gecastreerd, maar ik ze liet ook wel echt telkens de balletjes zien en toen ze hem eindelijk wilde castreren zag ik ook wel echte ballen.
Elvje Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 Volgens mij zit het bij mijn ventje wel goed, ik zal dinsdag eens met de dierenarts bellen als ik tenminste op tijd vrij ben.
Aanbevolen berichten