jrjsieben Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Met welke temperaturen liggen jullie er een icepod of bevroren flesjes bij De temperatuur meter geeft 28 graden in de schaduw aan Het voelt in de ren niet warm
Joseeke Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Als de mussen van het platdak vallen...nee grapje Hier bij ons in limburg is het nog niet zo warm, dat ze dit bij mij nodig hebben, vind ik.Ik begin hier mee zodra het echt warm gaat worden & de konijnen hier last van gaan krijgen. Als dus echt heet is.
jrjsieben Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Geplaatst: 19 april 2011 Ja dat dacht ik ook al Het moet nog warmer worden natuurlijkEn waaraan ga je zien dat ze het te warm vindenZe hebben volgens mij nog de hele wintervachtZijn wel aan het verharen maar nog nietzo heel erg Als de mussen van het platdak vallen...nee grapje Hier bij ons in limburg is het nog niet zo warm, dat ze dit bij mij nodig hebben, vind ik.Ik begin hier mee zodra het echt warm gaat worden & de konijnen hier last van gaan krijgen. Als dus echt heet is.
Joseeke Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Dan liggen ze vaak puffend/hijgend ergens de loungen.In het ergste geval krijgen ze een natte neus/mondje, waarbij je bijna tegen een hitteslag aan zit.Dit moet je proberen te voorkomen.
Bianca Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 Ja kan het ding altijd uit de vriezer halen en ergens in de ren/het hok neerleggen, dan zie je vanzelf of ze het fijn vinden/nodig hebben of niet.
Aanbevolen berichten