Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 232
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Dank jullie wel! :D

Vanmorgen keek ik weer even naar de 'wond'. En toen zaten 2 krammen al half los. En de DA zei wel dat ze er vanzelf ook wel uit zouden gaan, omdat ze al best lang zitten. Dus hopelijk een goed teken!

Nog even geduld voor we gaan... :P En dan kan ik uit kijken naar de koppeling!

Geplaatst:

:party:Mensen! :party:

Super goed nieuws!!!! Alle krammen zijn verwijderd en alles was helemaal super zei de DA. Er was nog een klein stukje(heel klein stukje gelukkig) waar ik nog op moest letten voor een ontsteking, dat zou daar makkelijk kunnen. Maar verder was het écht super.

Ik kreeg nog een groot compliment dat ik haar echt helemaal super verzorgd had! :bounce:

We hebben de DA nog een kaartje+foto en een doosje chocolaatjes gegeven, vond ze helemaal geweldig.

Ik ben zoooo blij! Alles is gewoon klaar!:bounce::bounce:

Hier nog een foto van de krammen die er vandaag zijn uitgehaald. Ik mocht ze mee naar huis.

1LfMZziY5j_ll0ObnJWX3-Mwj58Ulqwo

Ik moet het nu dus nog wel even een weekje goed in de gaten houden. Ze zit dan deze week ook nog op handdoeken, daarna kijken hoe het gaat. Maar de koppeling hoe het nu lijkt, gebeurd na m'n examens. Maar dat is nu zorg voor later! Whieee!

Ik wil jullie ook allemaal bedanken voor jullie hulp en mee denken! :love:

Geplaatst:

Super dat ze weer helemaal genezen lijkt te zijn!

Dat is echt reden voor een feestje vanavond :party::party::party:

Hou haar idd nog maar eventjes goed in de gaten de komende week & geniet maar fijn van dit goede nieuws :)

Geplaatst:

Het ziet er verder heel erg rustig uit! Dus volgensmij gaat dit echt helemaal goed komen:love: Heeerlijk! Ze mocht van de DA ook al wat meer rond lopen, dus morgen de kamer wat groter afzetten :D

Geplaatst:

Wat fijn!

Ik heb je verhaal altijd wel aandachtig gevolgd en gehoopt dat het goed zou komen, maar wist niet zoveel zinnigs te reageren of ik was veel te moe.

Maar geniet van je nijn!

Geplaatst:

Hahaha :P M'n moeder geeft nu ook toe dat het goed is dat we naar de DA zijn gegaan en dat ze nu gewoon helemaal weer 'bijna' de oude is! Toch wat bereikt!! :D

Geplaatst:

Ik weet niet wat er met Stamper is. Ze doet bijna niets anders dan stampen. Terwijl er gewoon niets aan de hand is of daarvan een aanleiding voor zou kunnen zijn. Ze eet niet zo goed als normaal. Drinken doet ze wel normaal, niet overdreven veel. En ze kranzetand nog soms wel erg hard.. Niet altijd. Toen ik aan haar buikje zat wou ze 't niet hebben. Maar daar in de buurt zit dus ook die wond.. Ik hou het nog even in de gaten, anders bel ik gewoon de DA. Misschien een beetje te bezorgd.. maar ze moet het nu gewoon halen.

Geplaatst:

Heb net nog even gevoeld, bij haar buikje laat ze nu wel toe. Bij die wond wat minder. Maar dat is logisch natuurlijk. Soms hoor ik ook echt rare geluidjes. Kan ze niet echt omschrijven.. Heb wel het gevoel dat ze wát minder alert is als anders.

Geplaatst:

Het konijn van mijn vriendin heeft dit ook gehad, zij kreeg zalf mee tegen het ontsteken.

Ik zou hier mee naar de DA gaan want voor je het weet raakt het ontstoken.

Veel succes en beterschap aan je bunny

Geplaatst:

Ik had anti-biotica.. Maar de wond ziet er goed uit.. Niet rood, geen rare dingen. Af en toe hoor ik haar toch wel hard knarsetanden. Ze ligt wel normaal languit.

Geplaatst:

Knarsetanden is in dit geval een teken van pijn.

Dat alles minder wordt is een goed teken, waarschijnlijk is het toch gaan rommelen daarbinnen.

Hopelijk komt het nog helemaal goed :)

Geplaatst:

Ik hou haar gewoon heel goed in de gaten nu. Ze staat nog mooi deze weken op m'n kamer. Dus dat is dan nog wel fijn. Vind het wel beetje verontrustend.. maar goed.. Ze oogt verder niet heel ziek.

Geplaatst:

Zolang ze goed eet, drinkt & keutelt zal ze niet veel pijn hebben, denk ik.

Hou haar evengoed goed in de gaten & de wond ook op eventuele ontstekingen.

Mss is ze angstig & ruikt ze iets vreemds, waardoor ze stampt.

Ben jij bij honden en/of katten in de buurt geweest?

Geplaatst:

Hoi, ik ben super nieuw hier, maar ik las dat je in emmen of nieuw amsterdam naar de dierenarts ging. Daar wou ik even op reageren je woont zo vlak bij Emlicheim en daar zit een hele goede dierenarts die veel goedkoper is dan de dierenartsen in Nederland.

Daar ga ik altijd heen en heb er nog nooit problemen meegehad, ik krijg zelf kortingen voor het castreren van al die dieren van mij.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .