Stampyy Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Geplaatst: 27 april 2011 Dag mensen :mdr:Zo, we zijn er weer van de DA. Ik zat daar met Stampertje en mama te wachten in de wachtkamer. En de DA kwam naar ons toe:'Ik zie daar een blij gezicht, kan ik daar uit op maken dat het deze dagen goed is gegaan?' Dus hele verhaal beetje verteld hoe het deze week ging. En toen ging ze het bekijken. En ze had verwacht dat ze deze week niet zou halen.... Dus ze was verwonderlijk dat ze nog leefde en zo 'actief' was. Ze zal er wel altijd een litteken aan over houden, en er zit ook een frutseltje aan. Maar dat kon niet anders. Nou, liever een konijn met een 'frutseltje' dan een dood konijntje.. En ik heb even op een tekening bij gevoegd, zodat het wat duidelijk wordt. Daar waar het rood is op de tekening, was het een beetje aan 't rotzooien. Dat heeft ze schoon gemaakt. En het goede nieuws: ze mag nu gelukkig lekker in het binnenhok! Ik ga die straks na het eten direct klaar maken zodat ze daar in kan. Volgende week moeten we terug komen en dan gaan ze eerste krammen eruit. Blijkt dat het dan nog niet helemaal goed aan elkaar zit, moeten we weer naar huis en dan die week terug komen. Het blijft afwachten als het aan elkaar groeit, maar het zag er verder heel netjes uit.Ik zelf kreeg een groot compliment van de DA dat ik haar zo goed verzorgd had. En ze hebben zelfs van dit consult niets in rekening gebracht! Dus mama had een idee om een leuke foto te maken van Stampertje, samen met een kaartje en een leuke tekst met wat lekkers naar hun te brengen als alles achter de rug is. :-) Als ik nog wat vergeten ben, sorry.. Maar ik vind het goed nieuws!
Stampyy Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Geplaatst: 27 april 2011 Nou ja.. ik krijg de tekening er even niet bij gevoegd, maar er zitten dus krammen recht naar beneden en daarna opzij. En op dat hoekje rotzooit het wat.
jolanda1965 Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 wat een goed nieuws, ben blij dat het de goede kant op gaat
Dollie Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Wat fijn om dit te lezen! Een kaartje naar de DA doet het altijd goed, zou ik zeker doen. Heb het ook al een aantal keer gedaan nadat de dierenarts weer heel wat uren aan mijn konijnen had gespendeerd haha :he: zijn ze altijd erg blij mee. Goed idee van je moeder! Maar Diana, begrijp je onze zorgen nu wel? Nu de DA ook zei dat ze niet verwacht had dat ze het zou halen? Want dat hadden wij ook niet verwacht. En je hebt ook heel erg veel geluk gehad. (Gelukkig maar!)
Beestenbende Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Geweldig om te lezen, dat het zo goed gaat. Is het toch maar goed geweest, dat je je moeder over hebt kunnen halen om naar de DA te gaan, anders was ze er al niet meer geweest. Toch wel erg leuk, dat de DA je zulke complimenten heeft gegeven. Daar mag je trots op zijn. Zit ze al in het binnenhok?
Stampyy Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Geplaatst: 28 april 2011 @ Dollie: Ja, ik snap jullie zorgen nu maar al te goed! Ik had wel in m'n achterhoofd dat ze niet dood zou gaan, je houd er aan de ene kant natuurlijk wel rekening mee.. maar het liefst denk je daar gewoon niet aan. Ze moest het gewoon halen.. Gelukkig heb ik geluk gehad en lijkt alles de goede kant op te gaan.@Beestenbende: Ja, sinds gisteravond kwart over 7 zit ze in het binnenhok. Heerlijk vind ze het! Ze maakt kleine binkies en ik zie dat ze zelf ook voorzichtig is. Ze heeft de hele avond verder lang uit gelegen, maar d'r pootje waar die krammen naast zitten houd ze wat in zeg maar. Dat ze niet helemaal gestrekt ligt. En toen kwam ik d'r eten geven. En ze gaapte me toch Ik probeer vandaag eens wat foto's te maken.
Beestenbende Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Heerlijk, dat ze er zo van geniet om in het binnenhok te zitten. En binkies maken, geef toch helemaal goede hoop, dat ze helemaal herstellen zal.Hahaha, zo grappig, als een nijn zo uitgebreid gaat zitten gapen. Dan sta je er toch versteld van, hoe groot zo'n bekkie is.
Stampyy Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Geplaatst: 30 april 2011 Ik weet even niet wat ik doen moet.. Dat kritieke puntje is weer aan het rommelen.. Het is niet rood, dus geen infecties oid.. Maar weer beetje 'troep' wat die DA de vorige keer er weg haalde. Nu wil ik daar niet aan gaan zitten. Ik ben alleen thuis en m'n oplader van m'n mobiel kwijt.. ik weet het, slim slim slim.. (en nee, we hebben geen vaste telefoon, iedereen heeft hier in huis een mobiel zodat we overal bereikbaar zijn, want we zijn niet veel in huis.) Moet ik het nog even aankijken tot vanavond? Dan zijn m'n ouders er weer. Ze lijkt er geen pijn/last van te hebben..
Petraatje Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Ik zal even goed gaan zoeken naar de oplader en toch even de DA bellen.Misschien is het niet erg, maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen, je wilt nu geen risico lopen dat het alsnog fout gaat! Je doet het zo goed, volhouden ^^Maar wel eventjes bellen :he:
Dollie Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Krijgt ze nog AB? Hoe erg was het dat dat plekje niet helemaal rustig was? Moest je weer terugkomen/contact opnemen als het weer ging rommelen? Nog even goed zoeken naar je lader en dan de DA die dienst heeft bellen om te overleggen, zou ik doen. Even kijken wat zij je adviseren.
Stampyy Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Geplaatst: 30 april 2011 Ja, ik heb nog iets minder dan de helft AB in het potje zitten. Ik moest het opmaken. Dus sowieso tot woensdag red ik dat wel. Bij de DA zag het er toen anders uit. Erger, het valt vergeleken toen iets mee.. maar het rommelt wel weer een beetje. Het andere ziet er veel beter uit.. Ik moet woensdag terug komen zodat (hopelijk) de eerste krammen eruit komen en dan kijkt ze naar de rest van de wond, ziet er niet gunstig uit, wachten we nog een week en dan proberen ze dán die week de krammen eruit te halen. Ik moest het gewoon in de gaten houden als het niet ging ontsteken. Verder gewoon het hok schoon houden. En af en toe ernaar kijken hoe het nu was. Ik ben nu om het half uur het hok aan het schoonmaken.. Het is gelukkig niet rood.. tenminste, het lijkt niet op een infectie.
Stampyy Geplaatst: 2 mei 2011 Auteur Geplaatst: 2 mei 2011 Woensdag weer naar de DA. Ik vind het nog spannender dan de vorige keer..
Beestenbende Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Veel succes vandaag! Ik hoop, dat je weer alleen maar goed nieuws zult krijgen!
Stampyy Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Geplaatst: 4 mei 2011 Dankjulliewel! Ik hoop dat ook echt! Ik ga nergens vanuit, maar natuurlijk hoop je 't wel! We gaan hier om 15:30 weg..t jonge, wat kan een dag lang duren. Gelukkig ga ik vanmiddag met een vriendin nog even wat doen, even de tijd doden
Stampyy Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Geplaatst: 4 mei 2011 Dag mensen! :mdr:Daar zijn we weer. Het was iets uitgelopen, want de DA had een visite of zo en moest 13 honden inenten. Maar toen we aan de beurt waren, ging het best wel snel. Ze hebben er 8 krammen uitgehaald, ze had er wat druk op gezet en de wond ging niet meer open. Maar verder dan 8 krammen ging ze eerst liever niet, want dat andere zat nog niet helemaal zo mooi dicht. Het was al wel op de goede weg. Dus volgende week mogen de andere 12 krammen eruit. Want dan zitten ze er bijna 3 weken in. En dat was lang zei ze. Maar ze vond Stampertje écht een medisch wondertje:love: En ze vond haar helemaal leuk! Ze ging echt met d'r knuffelen. Maar goed! We zijn dus op de goede weg!
jolanda1965 Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 goed nieuws zeg is alles niet voor niets geweest
Beestenbende Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Super hoor, dat het zo goed gaat. Nog een weekje wachten dus en alle krammen mogen eruit. Fijn, dat er nu al zoveel krammen uit konden. Je hebt Stampertje echt met liefde en geduld verzorgd en daar merk je nu de prettige gevolgen van! Klasse, meid!
Petraatje Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Geweldig! Jou lieve wonder.Nu maar hopen dat je hem wel kan houden, dat je daar ook nog uit kan komen
Stampyy Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Geplaatst: 5 mei 2011 Jaa, ik hoop het ook zo! Ik krijg echt veel liefde terug met m'n wondertje:love: Heerlijk! Jullie ook allemaal bedankt voor jullie tips!
Stampyy Geplaatst: 9 mei 2011 Auteur Geplaatst: 9 mei 2011 Ik vind het echt spannend woensdag.. Het kaartje en de foto's zijn klaar voor de DA. Hopelijk vinden ze 't een beetje leuk Met Stamper gaat het écht goed! Had het nooit zo kunnen dromen dat het zo ging. Ik laat haar elke dag even een kwartiertje los lopen op een klein stukje van m'n kamer. Zonder dat ze echt hard kan rennen en gek doen. Gisteren ging ze lekker naast me liggen:love:. Super! En ze hupt vanzelf de kooi weer in. Dus met haar gaat het echt goed.
Petraatje Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Succes morgen ^^ Wat goed, echt heel leuk dat je zoveel liefde terug krijgt van Stamper!Het kleine medisch wonder (=
Aanbevolen berichten