emkn Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 ik zou in dit geval luisteren naar de DA, als het wondje open komt omdat ze springt tot zaterdag in dat bakje zal wel lukken en sore hocks van zo'n korte periode? het belangrijkste is dat ze nu kan rusten en niet te veel bewegen als je als mens zo'n wonde zout hebben zou je ook je bed niet uit mogen.misschien mag ze zaterdag wel al in een ren als de DA het zegt en het goed is verlopen maar met krammen zou ik er nog niet op hopen dat gaat normaal erg traag.
Stampyy Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Geplaatst: 22 april 2011 Ik heb vannacht heerlijk geslapen, ben nu ook klaar wakker. Dus direct Stampertje d'r hokje gedaan. Toen ik bij 't hokje kwam begon ze me direct grondig te likken!Ik heb haar nu ook niet continu in het hokje, ik heb haar 's morgens 2uurtjes op m'n schoot, 's middags 2 uurtjes en s avonds ook nog. Zodat ze even een andere houding heeft. Maar rekken mag ze dan niet.
Stampyy Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Geplaatst: 22 april 2011 Het was lastig om vanavond de medicijnen in d'r mondje te krijgen.. half uur mee bezig geweest. Maar ja, het zit er nu wel in. Lekker klein stukje appel na gekregen :-)
Amatjuh Geplaatst: 22 april 2011 Geplaatst: 22 april 2011 Misschien kun je de medicijnen ook op een stukje appel doen
Stampyy Geplaatst: 23 april 2011 Auteur Geplaatst: 23 april 2011 Nee.. nog niet. Of ze is het vergeten of ze komt morgen langs. Met Stampertje gaat het na omstandigheden best goed. Ze is lekker vrolijk en ik laat haar zelf uit de kooi lopen en dan gaat ze vanzelf op m'n schoot zitten. Kan ik het hokje schoon maken, en daarna loopt ze er van zelf weer in Hahaha Straks weer medicijnen toedienen, kijken hoe het vandaag gaat. Ik heb erg zin in woensdag.. ben benieuwd wat de DA over de wond zegt. Het ziet er schoon en netjes uit.
Stampyy Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 M'n nicht is net langs geweest. Ik had haar echt heeeeel goed verzorgd en de wond zag er echt super mooi uit zei ze. En ze vertelde dat ze er 20 krammen in hadden gezet en maar 10 in rekening hadden gebracht! Er zitten er 2 al een beetje los, de huid is voor een deel al goed gegroeid hoe ze heeft kunnen zien. En woensdag mag ze sowieso in het binnenhok. Voor de zekerheid hou ik haar nog even in de vervoersbox, maar woensdag mag het sowieso. Ben ik super blij dat het er goed uit ziet!
jolanda1965 Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 gefeliciteerd, leuk te horen dat het zo goed met haar gaat, maar als ik lees hoe liefdevol je haar verzorgd dan heb je dit ook echt verdiend
Beestenbende Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Wat goed, dat de wond zo goed aan het genezen is. Maar je verzorgt haar ook erg goed, als ik het zo allemaal lees. Echt fijn, dat ze woensdag weer in een normale kooi mag, want dan kan ze weer wat meer bewegen. En ook super, dat de dierenarts maar de helft van de krammen in rekenning heeft gebracht.Hopen, dat ze gauw weer helemaal beter is en ze haar normale leven weer op kan pakken.
Stampyy Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Geplaatst: 24 april 2011 Bedankt allemaal Ik ben nu al trots op m'n kleine meid! Alleen d'r medicijnen toedienen is een totale ramp, vanmorgen verzette ze zich er heel erg tegen. Niets werkte. Ook niet op een lekker appeltje zoals gisteren. Niets. Heb het uiteindelijk naar binnen weten te krijgen.. Ik moet gewoon alles op maken van de medicijnen. Ik denk dat ik met die AB-kuur nog wel 2 weken kan en met de pijnstilling nog 1 of 2 dagen.
Sher Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Dat het steeds moeilijker wordt om medicijnen toe te dienen zou een goed teken kunnen zijn. Ik hoop van harte dat het helemaal goed gaat komen.
Cleo en Jackson Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Wat fijn dat het al zo veel beter gaat!
Beestenbende Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Ze begint waarschijnlijk haar vechtlust terug te krijgen en dat zou dus een heel goed teken kunnen zijn. Niet leuk voor jou natuurlijk, als je zoveel moeite moet doen om de medicijnen erin te krijgen, maar hou vooral in gedachten, dat dit kan betekenen, dat ze weer aan het aansterken is en zich steeds beter begint te voelen.Op naar woensdag!!!
Stampyy Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Geplaatst: 25 april 2011 Het is wel even vervelend, maar ben blij dat ze nog zo vrolijk en actief is. Het had ook anders kunnen aflopen. Heb echt heel veel zin in woensdag. Hopelijk krijgen we ook van de DA te horen dat het er zo goed uit ziet, ik ga er haast wel van uit. De pijnstilling is vandaag op gegaan. Dus ze hoeft voorlopig alleen nog maar AB-kuur 2x per dag. Dat scheelt wel weer
Petraatje Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Wat ontzettend fijn, al dat goeie nieuws!Spannend, nog 1 nachtje slapen haha. ^^
Stampyy Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Geplaatst: 26 april 2011 Nog 1 nachtje slapen inderdaad.. Ben erg benieuwd wat de DA er zelf van vind. En nog meer goed nieuws, Stampertje drinkt EINDELIJK uit het flesje, hele flesje is al bijna leeg! Dat heeft bijna een week geduurd voordat ze wou drinken.
emkn Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 echt fijn om te horen dat het de goeie kant op gaat
Merel1981 Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Hi Diana, goed om te lezen dat het beter gaat, ik zelf verschoon het waterflesje elke dag met vers water en merk dat mijn konijn daardoor veel beter drinkt. Misschien een idee voor Stamper? Grtjs, Merel.
Stampyy Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Geplaatst: 26 april 2011 Ik had alles al geprobeerd, waarschijnlijk zat ze niet super in d'r vel. Logisch natuurlijk. Maar ze drinkt normaal nooit in die vervoersbox waar ik haar nu in heb. Dus ben blij dat ze nu wel goed drinkt :-)
Stampyy Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Geplaatst: 26 april 2011 Ik vind het nu al spannend worden.. ik ben erg benieuwd wat de DA gaat zeggen..
Stampyy Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Geplaatst: 27 april 2011 Vandaag om 16:00 uur moeten we bij de DA zijn. Dus ik zet hier waarschijnlijk niets meer neer, ik ben pas om half 4 thuis en we moeten ook nog even ergens anders heen. Dus dat wordt pas tegen uur of 6. Maar ik ben benieuwd wat de DA gaat zeggen..
jrjsieben Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Ja iedere dag vers water Hi Diana,goed om te lezen dat het beter gaat, ik zelf verschoon het waterflesje elke dag met vers water en merk dat mijn konijn daardoor veel beter drinkt. Misschien een idee voor Stamper?Grtjs, Merel.
Aanbevolen berichten