Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 232
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Nee, alleen Quentin komt uit de opvang ;)

Ik weet niet wat ik daarna, als deze optie niet lukt, ga doen.. Ik laat het eerst even zakken.. Ik ga er deze week over na denken.. Ik ga gewoon alle opties op een rijtje duidelijk voor mezelf maken, met de voor en nadelen.. :$

Geplaatst:

Hou je er dan alsjeblieft wel rekening mee dat als deze optie niet lukt de kans erg klein is dat er nog een andere mogelijkheid overblijft.

Geplaatst:

Inderdaad, ik ben een beetje bang dat er misschien geen week meer is om hier uitgebreid over na te denken. De grootste slagingskans zal hoe dan ook bij zo snel mogelijk opereren liggen.

Denk alsjeblieft aan Stampertje, ik weet dat het ontzettend moeilijk moet zijn om hier een beslissing over te nemen, maar je doet het voor haar, als je haar er doorkrijgt - op welke manier dan ook, door haar af te staan of zelf te laten opereren - zou zij je eeuwig dankbaar zijn. Sterkte Diana!

Geplaatst:

Diana, als we het op een aardige manier proberen te zeggen begrijp je het niet of wil je het niet begrijpen.. Dus dan moet het maar zo..

Ik ben geen dierenarts, maar ik ben ook geen leek. En ik ben heel bang dat Stampertje op deze manier binnenkort DOOD is. En dat gaat geen rustige, pijnloze dood worden. En ik ben niet de enige die hier bang voor is. DOE ALSJEBLIEFT IETS!

Geplaatst:

Hoe groot schatte de DA die kans dan, want ze raden niet voor niets een operatie aan.

Waar ik, en meerderen met mij, een beetje voor vrees is dat dit erg gaat ontsteken en omdat de wond nu dicht zit kan het ook niet gespoeld worden.

Geplaatst:

Wij hebben het konijn niet gezien, wij zijn geen dierenartsen. Wij kunnen hier niet zo over oordelen als een dierenarts dat kan. Maar ze adviseren niet om te opereren als een andere, minder ingrijpende en minder dure optie ook een behoorlijke slagingskans heeft. Ik wil niet zeggen dat ze helemaal geen kans heeft nu maar ik twijfel er zeer aan. En dat gun ik zowel jou als Stampertje niet.

Geplaatst:

Het moet niet onmogelijk zijn om iets te verzinnen waardoor Stampertje wƩl geholpen kan worden. Maar daarvoor zul jij haar wel moeten afstaan, en ook zo snel mogelijk. Hoe langer je wacht, hoe kleiner de slagingskans. Wil je alsjeblieft nog eens goed over deze optie na denken?

Geplaatst:

Het is zeker niet onmogelijk om haar te laten opereren, desnoods laat ik het doen bij mijn DA.

Geplaatst:

Ze dacht eerst dat het met krammen niet wou, ze moest dus eerst de wond goed bekijken. Later zei ze dat ze het positiever vond dan ze dacht. Maar hoeveel kans.. wat zei ze toch nog verder. Ze dacht wel dat dit ging lukken. Dat zei ze tenminste.

Geplaatst:

Normaal zouden de krammen ook langer moeten blijven zitten, maar omdat de zijkanten al 'terug/in' waren gegroeid, mochten ze er over 2 weken al wel uit. Dus ik denk nog wel dat dit een goede kans om te slagen heeft. Sorry dat ik deze info niet genoemd had, maar m'n hoofd was beetje vol van alles :$

Geplaatst:

Nee;) Wel tot woensdag met de controle. Of tot zaterdag. Daarna mag ze in de grote binnenkooi :) Het gaat er nu gewoon om dat ze niet kan strekken en doen zodat het open kan scheuren. Vandaar dat ik haar eerst hier even in moet houden. Maar geen 2 weken lang gelukkig:)

Ze eet verder goed. Ze heeft nu hooi, SS en komkommer gehad. Dat gaat gelukkig allemaal prima.

Geplaatst:

Ik vind persoonlijk dat al veel te lang.......Ze moet toch ook kunnen lopen voor een goede darmwerking?

Zelfs een konijn met een gebroken pootje mag in een groter hokje.

Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd hoor....dat kan.

Het is natuurlijk ook niet aanvallend naar jpuw bedoeld hĆØ....dat weet je denk ik wel.

Ben alleen bang dat ze in zo'n kleine ruimte wel eens agressief zou kunnen worden.......arm ding!Denk waarschijnlijk steeds dat ze weer naar de DA moet......

Geplaatst:

Haha, dat weet ik hoor :) Tips en adviezen kan ik altijd gebruiken ;) Ik doe ook wel de kap er om het kwartier vanaf, krijgt ze lekker aandacht en alles. Natuurlijk kan ze niet lekker even lopen. Maar tot zaterdag kan dat even niet anders.. Dan wordt d'r wond even door m'n nicht verder beoordeeld. Maar ik dƩnk niet dat ze agressief word.. Ze is net zo rustig, ligt lekker languit.. beetje aan 't hooi knabbelen, om aandacht vragen, stukje eten..

Geplaatst:

Ik snap wel dat ze niet in een dubbelkooi kan en dat springen en dergelijk niet verstandig is, maar een meterkooitje ofzo moet wel kunnen lijkt mij.

Nu heb je ook nog risico op sore hocks en darmen die stil komen te liggen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .