Cleo en Jackson Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Heb je de nijntjes uit de opvang? want anders zou ik in geval optie 4(zoals hierboven) ze eventueel terugbrengen naar de opvang! (als aanvulling op Emilyrose..)
Stampyy Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Nee, alleen Quentin komt uit de opvang Ik weet niet wat ik daarna, als deze optie niet lukt, ga doen.. Ik laat het eerst even zakken.. Ik ga er deze week over na denken.. Ik ga gewoon alle opties op een rijtje duidelijk voor mezelf maken, met de voor en nadelen..
Gast Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Hou je er dan alsjeblieft wel rekening mee dat als deze optie niet lukt de kans erg klein is dat er nog een andere mogelijkheid overblijft.
Dollie Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Inderdaad, ik ben een beetje bang dat er misschien geen week meer is om hier uitgebreid over na te denken. De grootste slagingskans zal hoe dan ook bij zo snel mogelijk opereren liggen. Denk alsjeblieft aan Stampertje, ik weet dat het ontzettend moeilijk moet zijn om hier een beslissing over te nemen, maar je doet het voor haar, als je haar er doorkrijgt - op welke manier dan ook, door haar af te staan of zelf te laten opereren - zou zij je eeuwig dankbaar zijn. Sterkte Diana!
Stampyy Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Met deze week bedoelde ik tot zaterdag Dan komt m'n nicht langs om de wond en zo nog even te controleren.
Dollie Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Diana, als we het op een aardige manier proberen te zeggen begrijp je het niet of wil je het niet begrijpen.. Dus dan moet het maar zo.. Ik ben geen dierenarts, maar ik ben ook geen leek. En ik ben heel bang dat Stampertje op deze manier binnenkort DOOD is. En dat gaat geen rustige, pijnloze dood worden. En ik ben niet de enige die hier bang voor is. DOE ALSJEBLIEFT IETS!
Stampyy Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Maar hoe bedoel je? Volgens de DA zou deze optie ook wel kunnen. Operatie was natuurlijk beter, maar deze optie zou ook goed kunnen komen...
Gast Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Hoe groot schatte de DA die kans dan, want ze raden niet voor niets een operatie aan.Waar ik, en meerderen met mij, een beetje voor vrees is dat dit erg gaat ontsteken en omdat de wond nu dicht zit kan het ook niet gespoeld worden.
Dollie Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Wij hebben het konijn niet gezien, wij zijn geen dierenartsen. Wij kunnen hier niet zo over oordelen als een dierenarts dat kan. Maar ze adviseren niet om te opereren als een andere, minder ingrijpende en minder dure optie ook een behoorlijke slagingskans heeft. Ik wil niet zeggen dat ze helemaal geen kans heeft nu maar ik twijfel er zeer aan. En dat gun ik zowel jou als Stampertje niet.
Dollie Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Het moet niet onmogelijk zijn om iets te verzinnen waardoor Stampertje wƩl geholpen kan worden. Maar daarvoor zul jij haar wel moeten afstaan, en ook zo snel mogelijk. Hoe langer je wacht, hoe kleiner de slagingskans. Wil je alsjeblieft nog eens goed over deze optie na denken?
Gast Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Het is zeker niet onmogelijk om haar te laten opereren, desnoods laat ik het doen bij mijn DA.
Stampyy Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Ze dacht eerst dat het met krammen niet wou, ze moest dus eerst de wond goed bekijken. Later zei ze dat ze het positiever vond dan ze dacht. Maar hoeveel kans.. wat zei ze toch nog verder. Ze dacht wel dat dit ging lukken. Dat zei ze tenminste.
Cleo en Jackson Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Even een vraagje tussendoor, hoe oud is stampertje?
Cleo en Jackson Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Oke nog vrij jong dus! dan kan ze iig nog paar jaar mee, dus zou ik zeker het beste voor haar willen! denk goed na en overleg eventueel met de DA wat hem/haar het beste lijkt!
Stampyy Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Normaal zouden de krammen ook langer moeten blijven zitten, maar omdat de zijkanten al 'terug/in' waren gegroeid, mochten ze er over 2 weken al wel uit. Dus ik denk nog wel dat dit een goede kans om te slagen heeft. Sorry dat ik deze info niet genoemd had, maar m'n hoofd was beetje vol van alles
nathalie b Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Diana,je moet haar toch niet 2 weken in dat kleine bakje houden toch?Dat kan alleen al een rede voor haar zijn om te stoppen met eten........
Stampyy Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Nee;) Wel tot woensdag met de controle. Of tot zaterdag. Daarna mag ze in de grote binnenkooi Het gaat er nu gewoon om dat ze niet kan strekken en doen zodat het open kan scheuren. Vandaar dat ik haar eerst hier even in moet houden. Maar geen 2 weken lang gelukkig:)Ze eet verder goed. Ze heeft nu hooi, SS en komkommer gehad. Dat gaat gelukkig allemaal prima.
nathalie b Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Ik vind persoonlijk dat al veel te lang.......Ze moet toch ook kunnen lopen voor een goede darmwerking?Zelfs een konijn met een gebroken pootje mag in een groter hokje. Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd hoor....dat kan.Het is natuurlijk ook niet aanvallend naar jpuw bedoeld hĆØ....dat weet je denk ik wel. Ben alleen bang dat ze in zo'n kleine ruimte wel eens agressief zou kunnen worden.......arm ding!Denk waarschijnlijk steeds dat ze weer naar de DA moet......
Stampyy Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 Haha, dat weet ik hoor Tips en adviezen kan ik altijd gebruiken Ik doe ook wel de kap er om het kwartier vanaf, krijgt ze lekker aandacht en alles. Natuurlijk kan ze niet lekker even lopen. Maar tot zaterdag kan dat even niet anders.. Dan wordt d'r wond even door m'n nicht verder beoordeeld. Maar ik dƩnk niet dat ze agressief word.. Ze is net zo rustig, ligt lekker languit.. beetje aan 't hooi knabbelen, om aandacht vragen, stukje eten..
Amatjuh Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Ik snap wel dat ze niet in een dubbelkooi kan en dat springen en dergelijk niet verstandig is, maar een meterkooitje ofzo moet wel kunnen lijkt mij.Nu heb je ook nog risico op sore hocks en darmen die stil komen te liggen.
Stampyy Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Geplaatst: 20 april 2011 ooh Ik ga nu slapen en alles even laten bezinken.. Ben behoorlijk moe van vandaag.. Morgen weer een update;)
nathalie b Geplaatst: 20 april 2011 Geplaatst: 20 april 2011 Misschien kan je haar beter in een ren zetten binnen zodat ze toch een beetje kan bewegen......
Aanbevolen berichten