Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi!

Ik heb dit nou al een aantal dagen. Eerst dacht ik dat ik het was, maar nee. Het komt toch echt uit de kooi.

Elke avond als ik op bed lig, hebben mijn konijntjes hun groenvoer. Je hoort ze dan lekker smikkelen. Maar.. hun buikjes rammelen?? Kan dit? Het klinkt hetzelfde als dat je eigen lichaam je laat weten dat je eten nodig hebt.

En ja, wat wil dit zeggen? Ze eten dus nog wel, drinken, keutelen, wassen, spelen enzenzenz.

Geplaatst:

Voor zover je beperkt kunt geven wel. En hiermee bedoel ik; ze hebben altijd een gevulde ruif, en als ze die bijvoorbeeld helemaal leeg eten als ik er niet ben, dan zitten ze even zonder. Zodra ik zie dat ie leeg/bijna leeg is, vul ik hem bij.

Geplaatst:

Als ze inderdaad de hele dag te eten hebben (en zelfs als de ruif leeg is ligt er vaak nog wel hooi op de grond wat ze kunnen grazen) en ze vertonen geen andere onrustwekkende symptomen, dan kan het borrelen inderdaad geen kwaad :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .