Boseetje Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Is dit van ouderdom? hij is 6 jaar ongeveer.... ik zie geen schilfers ofzo... huidje is mooi...
Joseeke Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Is hij momenteel aan het verharen?Zover ik weet krijgen konijnen geen kale plekken van ouderdom.Kun je de rest van de vacht er makkelijk uittrekken? Beter gezegd --> laten de haartjes makkelijk los?
Boseetje Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Geplaatst: 17 april 2011 Nee het laat niet veel makkelijker los dan anders, als ik hem aai merk ik ook niet dat er meer haren loslaten...
Joseeke Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Woomt hij samen met een vriendinnetje?Mss heeft hem anders iets te fanatiek gewassen Zolang er geen huidschilfertjes aanwezig zijn & geen witte puntjes in de vacht, zou ik mij niet zoveel zorgen maken.Maar bij twijfel kun je altijd eventjes een kweekje laten maken bij de dierenarts voor onderzoek.
Boseetje Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Geplaatst: 17 april 2011 hahahahahahaha zal es opletten wat Miep allemaal doet... das wel een goeie tip! danke:D
Lianne22 Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Vanaf de foto ziet de huid er idd wel mooi uit, geen grote alarmbellen iig. Wel in de gaten houden natuurlijk maar zijn ze toch kleffer dan je dacht misschien
Boseetje Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Geplaatst: 17 april 2011 voor de zomer lekker luchtig voor hem maar dan maak ik me meteen zorgen over de winter.... bah!
Cleo en Jackson Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 Helaas heeft mijn ventje ook zo'n plekje door t rijden van m'n voedster dus dat kan t zijn.. K moest van de da opletten of huid niet rood/ geïrriteerd was/werd maar hij krijgt al weer nieuwe bruine haartjes! (cleo gat zodra t kan ook onder t mes en hoop dat t rijden dan minder word) als zij wil rijden pakt ze m vast(z'n haar) en hij rent weg, en los is de pluk.. Heb je ook plukjes haar gevonden?
Joseeke Geplaatst: 17 april 2011 Geplaatst: 17 april 2011 voor de zomer lekker luchtig voor hem maar dan maak ik me meteen zorgen over de winter.... bah!De winter duurt nog eventjes voordat ie er is.Mss groeien er tegen die tijd weer haartjes op
Cleo en Jackson Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Ik ga er vanuit dat er dan wel weer haartjes zijn hoor, bij jacks zitten er nu alweer donkere haartjes! (denk dat ik ze) binnen 2 weken alweer zag groeien!
Gast Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Je ziet trouwens heel vaak bij konijnen met langer haar in de nek dat ze een kale plek hebben, of lijken te hebben. Ik heb 2 konijnen met lang haar in de nek en die hebben dat ook allebei. De huid ziet er mooi rustig uit, dus ik denk niet dat hier iets bijzonders aan de hand is.
Aanbevolen berichten