Cath Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Hallo, mijn konijntje had gisteren diarree, maar dat was na een kwartiertje gedaan, en ik dacht dat het ook égt helemaal gedaan was, en ik ging deze morgen kijken en hij heeft weer diarree en een oogje dat er ook niet helemaal gezond uitziet, weet iemand wat dit is? Ik heb ook een medicament voor diarree maar de konijntjes zijn nog heel jong en ik mag het niet geven van papa omdat ze nog te jong zijn voor dat medicament, zegt hij Moet ik gewoon afwachten of toch naar de dierenarts gaan?
hangoorsnuitje Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Ik zal in iedergeval veel hooi geven en geen ander voer (groen voor en weinig biks), als ze ook vieze ogen heeft zou ik toch even naar de dierenarts gaan. Je kan natuurlijk ook even de dierenarts bellen voor informatie. Succes:)
Cath Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 oke, bedankt, waar koop je hooi? we zijn op zoek gegaan maar we vinden het nergens, we gaan vandaag naar de dierenwinkel kijken voor hooi, hopenlijk hebben ze het daar
hangoorsnuitje Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Ik koop hooi bij de dierenspeciaalzaak in grote hoeveelheid (eerst kocht ik ook altijd in de supermarkt hooi, maar dit moet je niet doen!) ik koop nu kruidenhooi, dat is veel verser en lekkerder. Geef jij je konijnen geen hooi? Omdat je vraagt waar je het koopt? Dat is wel echt belangrijk hoor, dat moeten ze hebben!!!
Cath Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 Oke , nee maar ik heb ze nog maar een weekje, en ik vond het nergens ben op zoek nu
Catelootje! Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Hooi koop je in dierenwinkels en in sommige supermarkten. Het is heel belangrijk dat een konijn altijd hooi kan eten!edit: ookal heb je ze pas een week, daar had je wel eerder voor kunnen zorgen
hangoorsnuitje Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Oke, hooi is erg belangrijk. Je moet het konijn onbeperkt hooi geven. Waar heb je de diertjes gekocht? En wat heb je ze aan voer gegeven afgelopen dagen?
Cath Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 Cuni Nature, en sorry van dat hooi...:(
hangoorsnuitje Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Hoeveel voer heb je gegeven en heb je ook groenvoer gegeven? Dat moet je namelijk heel rustig aan opbouwen!
jrjsieben Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Ze moeten hooi hebbenEn ze heel langzaam op een goede biks gaan zettenGeen gemend voer
Cath Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 oke, ja ik heb ze hooi gegeven en ik geef ze niet té veel groenvoer nee
Cath Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 Maar ik snap dat oog nog altijd niet goed, heb er net wat water op gedaan, gewoon om het oog wat te verfrissen maar ik zou niet weten wat het is...
hangoorsnuitje Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Heeft hij niet op de tocht gestaan? Het kan ook een gebits probleem zijn.
Cath Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 nee, het hok staat onder het afdak en tussen de haag met daartussen allemaal gras, en s'nachts leggen we er een doek over dat het er niet te koud word... Moet ik anders een foto trekken dat je het kan zien?
jrjsieben Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Ja fotos maakt de boel wel wat duidelijkerMaar ga maandeag even naar een kkda laat ze allebei even helemaal nakijken
Cath Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 oke, ik zal hem erop zetten, wacht even hé
Cath Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Geplaatst: 16 april 2011 hoe zet ge dieje foto daarop, da lukt nie goe
Catelootje! Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 http://www.bunnybunch.nl/community/forum-hulp/26401-plaats-foto.html
jrjsieben Geplaatst: 16 april 2011 Geplaatst: 16 april 2011 Volgens mij is het nietsBij mij hebben ze ook wel eens zo een klein wit dingetje in hun ooghoekjeZitten ze inmiddels aan het hooi
Aanbevolen berichten