hangoorsnuitje Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Mijn konijn laat zich regelmatig vallen op ze zij. Nu hoor ik van iedereen dat het niet erg is, dat het ontspanning is. Hij reageert ook gewoon meteen als ik naar hem toe loop ofzo en hij doet verder niet raar. Alleen als hij dan een beetje naar beneden kijkt zie je dat witte bij ze oog een beetje...is dat normaal??
Cath Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Ik denk niet dat het erg is.... Maar kweedet niet goed
jrjsieben Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Ja de eerste keer dat ik mijn ram zo zag liggenDacht ooooooo die is doodNu kijk ik naar zijn buikje en als dat op en neer gaat ben ik gerustOm hem iedere keer ruw te verstoren vindt ik ook zo zielig
saskiaa Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 niks aan de hand, bij grote konijnen zie altijd het witte van het oog
L&L Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Mijn konijn laat zich regelmatig vallen op ze zij. Nu hoor ik van iedereen dat het niet erg is, dat het ontspanning is. Hij reageert ook gewoon meteen als ik naar hem toe loop ofzo en hij doet verder niet raar. Alleen als hij dan een beetje naar beneden kijkt zie je dat witte bij ze oog een beetje...is dat normaal?? Een waardering voor de baas dat betekend dat het konijn zich zeer op zijn gemak voelt.
margreetje84 Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Don't worry!Jouw konijn is helemaal happy, en durft zich op deze manier helemaal te geven door zo ontspannen te slapen.Groot compliment voor jouw van je konijn!
Cleo en Jackson Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Als je bunnyflop intikt op YouTube krijg je hele leuke filmpjes van konijnen die zich zo omgooien, kun je meteen zien of e konijn datzelfde doet! Maar dat is normaal!hier floppen ze zelfs tegen elkaar/ over elkaar heen!
Elvje Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Mijn konijn ligt bijna altijd zo Soms half op zijn rug, omgekruld in zijn plaid... Of hij rollebolt gewoon helemaal over zijn rug heen de andere kant op.Puur genieten (voor hem en mij )
hangoorsnuitje Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Geplaatst: 15 april 2011 Oooh dat is een fijn gevoel....alleen vond het zo eng om dat witte van ze oog te zien
kimberleyenfunky Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 En als hij opeens heel stom bijvoorbeeld de vloer of zichzelf gaat likken hoort dit er ook bij:)
Lydiaa Geplaatst: 15 april 2011 Geplaatst: 15 april 2011 Ja dat witte zie ik ook wel eens hoor. Ik zie het hier bij Pummel ook als hij me schuin aankijkt als hij stout is. Maar je ziet het niet altijd hoor. Konijnen draaien hun ogen natuurlijk ook en dan zie je een klein wit randje.
hangoorsnuitje Geplaatst: 18 april 2011 Auteur Geplaatst: 18 april 2011 Ik heb van iedereen begrepen dat mijn konijn dus ook bunnuflopt:P alleen nou zie ik de meeste konijnen omrollen en echt lekker bewegen en likken aan de pootjes. Als mijn konijn zich laat vallen blijft hij meestal gewoon liggen en doet dan niet veel. Het is meestal maar heel kort.
Gast Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Mijn Bobby ligt ook doodstil als hij zich op zijn zij laat vallen hoor. Niks om je druk om te maken verder, hoewel je er soms erg van kan schrikken als een konijn zo stil op zijn zij ligt.
L&L Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Het is juist grappig als ze het doen uit rennen dan is het ineens, plop zo op zijn of haar zij.
smurfkuh Geplaatst: 18 april 2011 Geplaatst: 18 april 2011 Mijn 'kleine' doet dat ook altijd. Alleen die ploft tegen de muur aan en dan gaat ze slapen hahaha
esm Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 haha mijn konijn deed dit net weer, en ik vroeg me al een tijdje af of dit wel normaal was, dus ik dacht ik zoek het even op. maar super om te weten dattie zich dan 100% op zn gemakje voelt.. happy rabbit (:!
Aanbevolen berichten