Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn konijn laat zich regelmatig vallen op ze zij. Nu hoor ik van iedereen dat het niet erg is, dat het ontspanning is. Hij reageert ook gewoon meteen als ik naar hem toe loop ofzo en hij doet verder niet raar. Alleen als hij dan een beetje naar beneden kijkt zie je dat witte bij ze oog een beetje...is dat normaal??

Geplaatst:

Ja de eerste keer dat ik mijn ram zo zag liggen

Dacht ooooooo die is dood

Nu kijk ik naar zijn buikje en als dat op en neer gaat ben ik gerust

Om hem iedere keer ruw te verstoren vindt ik ook zo zielig

Geplaatst:
Mijn konijn laat zich regelmatig vallen op ze zij. Nu hoor ik van iedereen dat het niet erg is, dat het ontspanning is. Hij reageert ook gewoon meteen als ik naar hem toe loop ofzo en hij doet verder niet raar. Alleen als hij dan een beetje naar beneden kijkt zie je dat witte bij ze oog een beetje...is dat normaal??

Een waardering voor de baas dat betekend dat het konijn zich zeer op zijn gemak voelt.

Geplaatst:

Als je bunnyflop intikt op YouTube krijg je hele leuke filmpjes van konijnen die zich zo omgooien, kun je meteen zien of e konijn datzelfde doet! Maar dat is normaal!

hier floppen ze zelfs tegen elkaar/ over elkaar heen!

Geplaatst:

Mijn konijn ligt bijna altijd zo ;)

Soms half op zijn rug, omgekruld in zijn plaid... Of hij rollebolt gewoon helemaal over zijn rug heen de andere kant op.

Puur genieten (voor hem en mij ;))

Geplaatst:

Ja dat witte zie ik ook wel eens hoor. Ik zie het hier bij Pummel ook als hij me schuin aankijkt als hij stout is. Maar je ziet het niet altijd hoor. Konijnen draaien hun ogen natuurlijk ook en dan zie je een klein wit randje.

Geplaatst:

Ik heb van iedereen begrepen dat mijn konijn dus ook bunnuflopt:P alleen nou zie ik de meeste konijnen omrollen en echt lekker bewegen en likken aan de pootjes. Als mijn konijn zich laat vallen blijft hij meestal gewoon liggen en doet dan niet veel. Het is meestal maar heel kort.

Geplaatst:

Mijn Bobby ligt ook doodstil als hij zich op zijn zij laat vallen hoor. Niks om je druk om te maken verder, hoewel je er soms erg van kan schrikken als een konijn zo stil op zijn zij ligt.

Geplaatst:

haha mijn konijn deed dit net weer, en ik vroeg me al een tijdje af of dit wel normaal was, dus ik dacht ik zoek het even op. maar super om te weten dattie zich dan 100% op zn gemakje voelt.. happy rabbit (:!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .