Laurien Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 Hallo allemaal, Mijn konijntje moet siroop nemen voor zijn 'verzadigde lever' Blijkbaar heeft hij een hele poos teveel gegeten & eet hij daarom niet meer! Het waren dus niet zijn tandjes zoals we eerst dachten! Snot kwam ook toevallig samen met dit fenomeen... Omdat mijn buenno'ke geen korreltjes of amper korrels eet maar wel groenten, deed ik vandaag zijn siroop op een stukje witloof. Nu was mijn vraag of dit eigenlijk wel mag? Morgen geef ik het hem met de spuit in zijn muiltje maar na al de stress van vandaag bij de DA, auto,... durfde ik het niet meer in zijn muiltje spuiten. Als ik zijn siroop op een lepeltje legde lukte dit ook iets of wat, hij kwam spontaan likken, maar het stinkt nogal dus ik vrees ervoor dat het 'lekker' is! Ik hoop dat hij snel terug korreltjes eet hoor :( verder is hij spring spring levend! :mdr:
JoBoris76 Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 Het is niet zo heel erg hoor dat hij geen droogvoer wil eten. Dat komt vast vanzelf weer. Als er maar groenten en veel hooi gegeten wordt is het goed.
brigit Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 alleen wel opletten dat het wel helemaal opgegeten word
Laurien Geplaatst: 13 april 2011 Auteur Geplaatst: 13 april 2011 Ja hoor, hij is verlekkert op allerlei groenten! vandaag heeft hij al komkommer, witloof en een aardbei gegeten. Gisteren at hij het witloofje met zijn siroop ook volledig op. Maar de siroop ruikt niet zo lekker jammer genoeg! Maar hij heeft alles flink op gegeten!Het siroop mocht ook in het water omdat hij zoveel drinkt. Maar af en toe drinkt hij dan toch niet zoveel en ik vind dat je dan niet goed kan controleren of hij zijn dosis siroop binnen heeft! Oef ik ben blij dat als hij even geen korrels eet dat niet veel kwaad kan! Zijn keuteltjes zijn ook wel niet wow :( maarja! zolang alles wat in gang blijft is het wel inorde denk ik Binnen een paar dagen moet ik de dierenarts nog eens bellen omtrent het eten. We zien wel Hij loopt in ieder geval nog heel actief dat is het belangrijkste!
Laurien Geplaatst: 13 april 2011 Auteur Geplaatst: 13 april 2011 Oef! Ja hij zou een verzadigde lever hebben waardoor hij zijn korrels laat staan... dierenarts zegt dat ik hem teveel verwend heb! :(
Aanbevolen berichten