kimwijdeven Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 Zoals in ander topic vermeld heb ik 10 konijnen overgenomen van mijn buurman die plots is overleden hiervan waren 7 baby konijntjes(nu ong 3.5 weken)Nu heeft het vanacht best wel geregend en was het koudze hebben een grote binnenkooi alleen is een konijntje vanacht niet naar binnen geweest en heeft waarschijnlijk kou gevatwant toen ik vanochtend in hun kooi kwam.zat dat ene konijntje helemaal alleen in de kooi echt niet normaal te bibberenik heb hem heel warm gemaakt maar dat hielp niet egtnu zit hij weer bij de rest die nu lekker tgen hem aan liggenmaar hoe moet het verder met dat konijntje?Helllupp!
Bunny_Nijntje Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 Ik snap het niet zo goed, dus je hebt een binnenkooi maar hij was wel buiten? In ieder geval, voel een keer in zijn nekje, vlak achter zijn oortjes. Als het daar warm is heeft hij geen ondertemperatuur. Als je ziet dat hij nog kou lijdt kan je een fles met warm water naast hem leggen, maar volgens mij heeft hij al genoeg warmte als de andere nijntjes tegen hem aan liggen. Hoe ziet hij er nu uit?
kimwijdeven Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Geplaatst: 12 april 2011 Ze hebben een binnenkooi maar kunnen wel naar buitenHij bibbert wel minder en heeft het een stuk warmenmaar hij is slap en ligt alleen maar terwijl de rest druk en vrolijk is
Bunny_Nijntje Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 Ik zou ze vannacht in ieder geval niet buiten laten, het kan een shock zijn voor konijnen om van het koude buiten naar het warme binnen te komen. Heb je achter zijn oortjes gevoeld?
kimwijdeven Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Geplaatst: 12 april 2011 Hij is doodd:'(:grrrrrr::duivel:
Bunny_Nijntje Geplaatst: 12 april 2011 Geplaatst: 12 april 2011 Echt? Jeetje.. Dat spijt me echt enorm voor je! :(
kimwijdeven Geplaatst: 13 april 2011 Auteur Geplaatst: 13 april 2011 DankjeEgt heel vervelend was zon lieverd:(
Suzan Geplaatst: 13 april 2011 Geplaatst: 13 april 2011 Denk dat TS bedoelt dat ze ene buitenkooi heeft met een nachthok (binnenkooi) en dat er dus eentje niet in het nachtverblijf is gegaan. Wat sneu dat het konijntje overleden is :-(Heel veel sterkte
Aanbevolen berichten