Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik wist niet goed in welk onderdeel ik dit moet plaatsen maar

het is mij al opgevallen dat, af en toe als Baloe aan het drinken is, hoor ik zijn buik enorm rommelen :) is dit normaal? Kheb dit bij mijn andere nijntjes nog niet echt gehoord, of toch niet zo enorm.

Of zou het kunnen dat hij gewoon wat gas in de buik heeft?

Geplaatst:

Neen nog niet mee naar de DA geweest, omdat het niet zo erg lijkt? Heeft nergens last van, is nog even happy, eet goed enzo :P maar het zou idd wel normaal kunnen zijn zoals JoBoris zegt :D ze hebben hier ook witloof gehad deze morgen, dus mss komt het van dat.

Geplaatst:

Ja idd, klinkt wel luid ook :D kwas al even aan het denken 'oei, kwam het nu van mij of van Baloe' :P

ben gerustgesteld dat het niets abnormaals is ;)

Geplaatst:

Ik denk ook niet dat dit iets ernstig is... mijn buik borrelt soms ook als ik teveel water gedronken heb ;)

Mijn konijnen hebben vooral last van verslikken omdat ze te gulzig zijn...

Geplaatst:

Ja hoor. Borrelen en zachte smekgeluidjes. Soms piept Ruuf zachtjes als ie aan het drinken is. Vertederend.

Een keer heeft meneer een windje gelaten en schrok daar zelf van. Keek verschrikt rond om te zien waar dat geluid vandaan kwam.........

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .