mijnJohanna Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Volgens mijn ouders kan mijn konijn blind zijn, maar ik weet niet hoe je dat nou moet zien:$Het is een Albino konijn, maar als ik met mijn hand naar hem toe ga, dan rent hij wel weg
Margot Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Albino heeft niks met blindheid te maken . Vaak zien albino´s in kokervisie, je ziet ze dan ook wel eens heen en weer wiegen (waven) met hun hoofd. Dit doen ze om te focussen. Zelf heb ik ook een albino en die heeft dit heel licht, sommige hebben hier helemaal geen last van. Maar blind, nee dat heeft niks te maken met albino zijn of niet.
jrjsieben Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Het kan zijn dat je een voor je konijn raar luchtje aan je handen hebtMijn ram gaat ook op de loop voor mij als ik ships heb gegeten og wat anders en die lucht zit nog aan me handen Nou dan krijpt hij in een hoekje
ashleyrachel Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 mochten ze witte vlekjes op hun pupiel hebben dan kan het een beschadiging zijn, zo heeft mijn snuf ook op 1 oog een klein wit vlekje, maar ziet er wel mee, laten we zeggen slecht ziend. maar indedaad het heeft niks met albino te maken.
cleo+jappany Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 @ jrjsieben. bij mij rent ze niet weg, ze gaat juist uitgebreid mijn handen likken als ik chips heb gegeten. of zoute snoepjes(Niet dat ik dat toelaat hoor. )
Bijouxxx Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 mijn albino wiegt ook wel met haar hoofdje... maar is niet blind. als een konijn blind is, dan zie je een vaag waasje over de ogen, het kan heel lichtjes zijn, maar ook een hele duidelijke waas. Albino's kunnen slechter zien dan gewone konijnen, daarom wiegen ze ook... maar niet persé blind. @Cleo+Jappany, hihi bij mij ook! Bij paprika chips vooral, ook als ik beetje chocolade aan mn vingers heb zitten hihi van mij mogen ze het eigenlijk niet, maar soms mogen ze wel stiekem een likje
mijnJohanna Geplaatst: 13 april 2011 Auteur Geplaatst: 13 april 2011 mijn albino wiegt ook wel met haar hoofdje... Dat heb ik ook!!
Aanbevolen berichten