mirjamspd Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Hallo, tijdje terug ontdekte ik een hele grote wond bij m'n konijn, ik schrok me rot en ben meteen naar de DA gegaan, de wond was te oud om te hechten dus het moet zichzelf genezen, heb een zalfje mee gekregen etc. Er zit nu al helemaal een korst op..3 dagen terug zat er een sneetje naast, het heeft er al kunnen zitten maar dat lijkt me igg niet. Dat is dus wel erg raar, en ik weet niet waar van het komt. Maar nu de echte vraag. ik moet Mokka 2 x per dag zalfen en dan bekijk ik haar even goed.Ik kwam er achter dat ze bij haar borst zeg maar hele korte haartjes heeft, en dat ziet er niet echt normaal uit.hoe komt dit?wel weet ik dat ze schijnzwanger is en nestjes maakt met heel veel haren.Ook op haar pootjes zit niet zoveel haar, je kan het vel er tussendoor zien zeg maar. Iemand een idee?
Amatjuh Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Voedsters trekken vaak hun haren op hun borst uit als ze schijnzwanger zijn. Het duurt even voordat de haren aangroeien, dus ze zullen eerst kort zijn.Tenzij er ook schilfers zijn, dan kan het mijt zijn.
mirjamspd Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Geplaatst: 9 april 2011 nee verder geen schilfder. dan weet ik genoeg, dankjewel!
Aanbevolen berichten