Kenny26 Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Hee.. Een kennis van mij kreeg vanafond mijn konijtje tussen de deur toen die naar de wc ging :(.. en toen ik ging kijken zag ik hem met zijn onderlijfje helemaal plat :'(! hij kon niet meer lopen op zijn achterpootjes en sleepte ze mee.. het is nu al een paar uur geleden dat het is gebeurd en hij licht de heletijd bij me en ik geef m een beetje te eten en drinken likt die alleen van me vinger af (water), maar hij kan nog steeds niet loopen :( ik wil m zo graag helpen maar weet niet hoe! Een uur geleden knarste die ook 5min lang heel hard met zijn tanden en ik zocht op internet wat het betkende en er stond ; een teken van pijn en stress :( ik voel me er zo K*@%*T over, ik wil hem uit zijn lijden verlossen als die pijn lijd en weer gelukkig rond zien huppelen :( hij is een doorzettertje! Hij probeert om het half uur zelf op te staan en te lopen en dan drukte die zich op zijn voorpootjes maar zijn achterpootjes en lichaam sleept die gewoon mee.. wat kan ik doen??
ZaZa Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Hier een link met dierenartsen die onze leden konijnkundig vinden !!!http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/19037-lijst-konijnkundige-dierenartsen-vernieuwd.html Maak er gebruik van en bel !!!Je konijntje heeft hulp nodig....Ontneem hem dat niet !
jrjsieben Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Nou onmiddelijk naar de dierenartsHopelijk ben je intussen geweest
Aanbevolen berichten