Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ben zo blij :D mevrouw is geholpen vandaag en zo zwanger als maar kan. mevrouw is helder knorrig en alles behalve blij dat ze binnen moet staan. Kerst zoekt haar volgens mijn moeder als een poosje, hopelijk woensdag weer naar buiten!

maar weer hadden de BBers gelijk , bedankt voor alles en deze moeilijke beslissing!

Geplaatst:

Ja ik snap ook niet hoe je konijn geholpen kan zijn en toch zwanger..? Of bedoel je dat ze zwanger bleek te zijn tijdens de ingreep en dat dat nu ook weggehaald is zoals Tatjana al zei?

Geplaatst: (aangepast)

Er was een rammetje bij Utopia gekomen (of Utopia bij een rammetje) en om ellende te voorkomen (ook gezien haar leeftijd) heeft T.U.K. haar laten castreren. Dus ja, soort van abortus. Technisch gezien is ze dus inderdaad niet zo zwanger als het maar kan meer haha.

Super dat het zo goed is gegaan!!

aangepast door Dollie
Geplaatst:

Wat vervelend, keutelt ze wel? en heb je dwangvoer meegekregen? en darmstimulerend middel en pijnstilling en antibiotica??

(ik ben zelf nog in de vooravond van de castratie van mijn voedster maandag word ze geholpen)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .