TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 ben zo blij mevrouw is geholpen vandaag en zo zwanger als maar kan. mevrouw is helder knorrig en alles behalve blij dat ze binnen moet staan. Kerst zoekt haar volgens mijn moeder als een poosje, hopelijk woensdag weer naar buiten!maar weer hadden de BBers gelijk , bedankt voor alles en deze moeilijke beslissing!
elnienkjo Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Je hebt de juiste beslissing genomen en ik hoop dat je nu nog lang van haar mag genieten.
Tatjana Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Oke dus je hebt abortus laten doen om het zo maar te zeggen?
Bianca Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Ja ik snap ook niet hoe je konijn geholpen kan zijn en toch zwanger..? Of bedoel je dat ze zwanger bleek te zijn tijdens de ingreep en dat dat nu ook weggehaald is zoals Tatjana al zei?
Dollie Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 (aangepast) Er was een rammetje bij Utopia gekomen (of Utopia bij een rammetje) en om ellende te voorkomen (ook gezien haar leeftijd) heeft T.U.K. haar laten castreren. Dus ja, soort van abortus. Technisch gezien is ze dus inderdaad niet zo zwanger als het maar kan meer haha. Super dat het zo goed is gegaan!! 8 april 2011 aangepast door Dollie
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 bedankt voor de uitleg dollie zal zo kijken of mevrouw het acepteerd dat ik naar de buik kijk denk van niet
Tatjana Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Oke, ja ik snapte het ff niet i.v.m. ze is zo zwanger als wat haha..Maar gelukkig dat het zo goed is gegaan!
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 haha was ook zo blij en nog steeds, net wat witlof gehaald en hopelijk eet ze het. zal zo de SS pakken en wat hooi en dan morgen de bak opruimen. litteken ziet er goed uit
jrjsieben Geplaatst: 8 april 2011 Geplaatst: 8 april 2011 Nou hopelijk is ze snel weer de oude en kan ze weer lekker naar buiten
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Geplaatst: 9 april 2011 ze heeft nog niks gegeten hooguit een beetje witlof, ligt ook nog geen poep
Cleo en Jackson Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Wat vervelend, keutelt ze wel? en heb je dwangvoer meegekregen? en darmstimulerend middel en pijnstilling en antibiotica?? (ik ben zelf nog in de vooravond van de castratie van mijn voedster maandag word ze geholpen)
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Geplaatst: 9 april 2011 net schoongemaakt en toen zat ze net te keutelen nee niks meegekregen maar dat had ik bij de ram ook niet. ze verveelt zich dood en toen ik verschoonde rende ze al stiekem door het huis.
Cleo en Jackson Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Okaay ja ik krijg nog wel mee heb ik begrepen van de DA.Fijn dat ze weer rondrent en keutelt!
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Geplaatst: 9 april 2011 oke dat is elke da weer anders , ja wil het nog niet maar ze is 100% buitenkonijnen en zonder beweging werd of wordt ze aggresief. maar ze bijt niet meer echt heb een ander konijn
Aanbevolen berichten