Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Afgelopen Dinsdag zijn we met Sammy en Belle bij de dierenarts geweest voor de entingen + controle (Dierenkliniek Wilhelminapark in Utrecht)

Sammy had een haakje op zijn kies, dus moest weer terug komen om 't te laten slijpen.

Vanmorgen heb ik hem gebracht, en vanmiddag om half 3 mocht ik hem weer op halen :) Heb van alles mee gekregen zoals: Dwangvoeding, Iets waarvan die goed gaat keutelen en pijnstiling

Toen we thuis waren ging Sammy gelijk achter de bank. Een half uur later begon hij weer wat te leven en sprong vlug zn kooi in op 't toilet. Hij heeft best veel gekeuteld, maar zien dr niet echt zoals normaal uit.

Ook heeft hij wat hooi gegeten en wat water gedronken :)

Ik weet nu dat Sammy keuteld. Maar is t alsnog nodig om Sammy en Belle appart te houden zodat ik Sammy in de gaten kan houden dat ie goed keuteld? De dierenarts assistente vertelde me dat t misschien wel versandig was om ze appart te houden

Vind 't wel fijn dat Sammy nu gewoon weer normaal zn hooi eet en water drinkt en ook al redelijk levendig is :)

Wat is verstandig?

Groetzels,

Chantal.

Geplaatst:

Als je gezien hebt dat hij keutelt hoeft hij niet per se apart te blijven. Als je de medicatie nog geeft weet je zeker dat het op gang blijft. Wel zou ik hem vannacht binnen laten, na de narcose kunnen ze hun temperatuur moeilijker op peil houden. Maar misschien zit hij altijd binnen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .