Sher Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Ik leg net de telefoon neer na een gesprek met de da. We hebben afgesproken dat ik kruimeltje eerst een beetje laat wennen voor ik langs kom.Nu kijk ik nog eens goed en ik zie dat er een heleboel teken op hem zitten. Toch maar een afspraak maken?
Bianca Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Terugbellen! Misschjien zegt je DA dat je ze er met een tekentang zelf vanaf mag halen, maar misschien zegt hij inderdaad ook wel dat je meteen langs moet komen. Geen idee of konijnen Lyme kunnen krijgen, maar dat schijnt voortaan in heel veel teken in Nederland te zitten.
Sher Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Geplaatst: 7 april 2011 Ik had haar net al verteld dat ik één teek zag zitten. Aangezien het een heel kleintje was, kon die nog niet eerder gezogen hebben en dus geen Lyme hebben. Voor die ene teek vond ze het dus niet nodig om te komen.Eigenlijk denk ik eerder aan bloedarmoede........:eek:
jrjsieben Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Maar die moet toch wel verwijderd worden toch ?
Bianca Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Wat zei de DA? En weet je zeker dat je DA KK is? Dat zijn er namelijk niet zoveel hoor... en het grootste probleem is nog wel dat niet KK DA's dat zelf niet snel zullen toegeven. Heb je een tekentang in huis? Ik zou de teken daarmee in ieder geval zo snel mogelijk verwijderen. En dan de wondjes evt ontsmetten met verdunde Dettol.
Sher Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Geplaatst: 8 april 2011 Het is een KK dierenarts. Dat weet ik zeker.Teken ken ik heel goed. Die hebben de honden regelmatig.Het zou niet meevallen om teken van oortjes van een wild konijntje te halen. Volgens mij moet het dan onder narcose. Ze laten na een tijdje vanzelf los, maar ik zal nog wel even bellen.
Sher Geplaatst: 9 april 2011 Auteur Geplaatst: 9 april 2011 Even een update. Het valt allemaal heel erg mee. Ik had in mijn bezorgdheid allemaal teken gezien, maar tsja ik ben al 40 geweest. Konijntje heeft dus bruine oortjes met donkere vlekjes. Er zit welgeteld één teek, zoals ik de da had verteld.
Bianca Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Ik ben ook al 40 geweest maar mijn ogen doen het nog prima hoor! *is nu beledigd* :he:Gelukkig dat het maar een teekje was. Mocht je hem weghalen? Of ben je al naar de DA geweest
jrjsieben Geplaatst: 10 april 2011 Geplaatst: 10 april 2011 Ben ook 40 geweest maar moet toch al vaak naar mijn leesbrilletje grijpen :$
Aanbevolen berichten