pluis04 Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 bij onze dierenarts is het nog steeds niet bekend wanneer de inentings week is.is dit nu niet erg laat?want je krijgt een paar weken er voor een oproep maar heb nog niks gehad en als ik bel weten ze nog niet precies wanneer het is, en dat ze er nog mee bezig zijn.maar ik heb al wel allemaal muggen gezien en ook in de ren in de schuur al.
Suzan Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Als ze het nu nog niet weten is het misschien wel wat laat ja.Bij mijn dierenarts hangen er al allemaal data voor konijnen entdagen
Chub87 Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Bij mijn dierenarts enten ze ook pas eind april, ik vind dat zelf ook vrij laat.
jack en olivia Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 meestal doen ze dit half april geloof ik. die van ons zijn eerder gedaan omdat vlakbij ons (hoorn)1 ziekte was uitgebroken. maar volgens mij moet het binnenkort wel gebeuren.
femmie Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 bij mij zijn nu inetdagen ik ben al gewweest met de nijnen
smurfkuh Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Ik heb ze 2-3 weken geleden al laten enten. Misschien dat het per regio verschilt ?
Joseeke Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Bij de praktijk in mijn dorp houden ze altijd eind-maart/begin-april de inentdagen in het voorjaar.Die van mij worden 20 april bij de opvang geent. Als je dierenarts nu nog niet weet wanneer hij/zij de inentdagen houdt, is idd wel laat.
vlaamse reuzen lovester Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 mijn konijn is vandaag ingeënt, maar als ze nu nog niet weten wannneer ze het doen, vind ik het wel heel laat!
Stéphanie87 Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Hier doet de dierenarts het dit jaar ook pas eind april begin mei. Dat je muggen gezien hebt zegt niet zo veel, want muggen zijn al veel eerder actief dan dat de konijnen ingeënt worden.
L&L Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 bij onze dierenarts is het nog steeds niet bekend wanneer de inentings week is.is dit nu niet erg laat?want je krijgt een paar weken er voor een oproep maar heb nog niks gehad en als ik bel weten ze nog niet precies wanneer het is, en dat ze er nog mee bezig zijn.maar ik heb al wel allemaal muggen gezien en ook in de ren in de schuur al. Jij ook al beklaagd dus en vorige jaar waren ze bij mij pas eind mei/begin juni dat vond ik echt veel te laat.Ze zou gaan bellen naar hoofdkantoor om het te vervroegen. De konijnen lopen nu al volop buiten.
Cath Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 ma ik snap nie goe, moetten u konijnen ingeent worden? En hoeveel kost da? mijn vorig konijn is nooit ingeent...
L&L Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 ma ik snap nie goe, moetten u konijnen ingeent worden? En hoeveel kost da? mijn vorig konijn is nooit ingeent... Het lijkt me wel verstandig om twee keer per jaar je konijnen te laten inenten ja.
Dollie Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Mijn konijnen worden zaterdag ingeënt in de opvang, de meeste DA-en in mijn omgeving hebben nu entdagen of net gehad. En mijn ene vaste DA heeft elke eerste woensdag van de maand een uurtje, het hele jaar door.
L&L Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 mmm ik ga morgen weer bellen dat ze het ook soon maar eens moeten doen.
Bunny_Nijntje Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Heeft elke DA inentweek? Ik weet niet of de mijne dat heeft eigenlijk..
Joseeke Geplaatst: 7 april 2011 Geplaatst: 7 april 2011 Heeft elke DA inentweek? Ik weet niet of de mijne dat heeft eigenlijk..Niet elke Da heeft dat. Dus je kunt die van jou het beste even bellen
Aanbevolen berichten