margreetje84 Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Hallo, daar ben ik weer te zeuren... Mijn vriend en ik hebben gisteren twee NHD uitgezocht-> wit roodoog.Maar nu beweerd mn zwager dat die beestjes vroeg of laat blind worden???Ik weet wel dat ze minder goed zien, maar blind?Iemand ervaring? Groetjes Margreet
jrjsieben Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Zeuren is het niet alleen goede vragen stellen toch ? :mdr:Volgens mij is het zicht wel wat minder maar voor de rest weet ik het niet
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Ze zijn niet blind.....Als ze uit roodoog ouders komen kunnen ze goed zien.Komen ze uit een andere kleur ouders kunnen ze weven, koker visie hebben.( albino)
Cath Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Ik denk niet dat ze égt blind worden, gewoon minder goed zien, ja dat kan wel , heb er zelf wel geen ervaring mee, ik heb alleen een konijntje gehad met bruine oogjes:d (als ge een reactie zet is da toch gratis e? )
margreetje84 Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 Ze zijn niet blind.....Als ze uit roodoog ouders komen kunnen ze goed zien.Komen ze uit een andere kleur ouders kunnen ze weven, koker visie hebben.( albino)Ze komen van roodoog ouders, heb gisteren de vader en de moeder gezien...
margreetje84 Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Geplaatst: 5 april 2011 Ik denk niet dat ze égt blind worden, gewoon minder goed zien, ja dat kan wel , heb er zelf wel geen ervaring mee, ik heb alleen een konijntje gehad met bruine oogjes:d (als ge een reactie zet is da toch gratis e? ) Hihi nee hoor da hoef je niet te betalen, ik heb tenminste nog geen rekening gehad haha!
Tao_Gini Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 als je moest betalen voor reacties waren sommige BBers al erg arm hoor
Aanbevolen berichten